| More
Πολιτικές Σύνταξης

Θεματική περιοχή και Περιεχόμενο

Το ηλεκτρονικό περιοδικό «Έρευνα στην Εκπαίδευση» εκδίδεται από τα μέλη του Εργαστηρίου Παιδαγωγικής Έρευνας και Εκπαιδευτικών Πρακτικών (Ε.Π.Ε.Ε.Π) του Τμήματος Επιστημών της Εκπαίδευσης στην Προσχολική Ηλικία του Δ.Π.Θ.

Το περιεχόμενο του περιοδικού περιλαμβάνει ερευνητικές και θεωρητικές εργασίες με αντικείμενο τον ευρύτερο χώρο της εκπαίδευσης. Την ευθύνη και το συντονισμό του περιοδικού έχει η Συντακτική Ομάδα.

 

Πολιτικές ενότητας

Άρθρα

Επιλεγμένο Ανοικτές υποβολές Επιλεγμένο Έχει ευρετηριαστεί Επιλεγμένο Έχει περάσει από ομότιμη αξιολόγηση

Εισαγωγή

Επιμελητές
  • Μαρία Χατζησάββα
Μη επιλεγμένο Ανοικτές υποβολές Επιλεγμένο Έχει ευρετηριαστεί Επιλεγμένο Έχει περάσει από ομότιμη αξιολόγηση
 

Διαδικασία ομότιμης αξιολόγησης

Τα άρθρα αξιολογούνται με το σύστημα «τυφλής – διπλής» αξιολόγησης από μέλη της Επιστημονικής Επιτροπής του περιοδικού και από διεθνώς αναγνωρισμένους επιστήμονες.

Ο συντάκτης του άρθρου ενημερώνεται εντός διαστήματος τριών μηνών για την αποδοχή ή μη της εργασίας του.

Τα ονόματα των συνεργατών που συμμετέχουν στις διαδικασίες κρίσης των άρθρων δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα του περιοδικού στο τελευταίο τεύχος κάθε έτους.

 

Συχνότητα δημοσίευσης

Τα άρθρα δημοσιεύονται στην ιστοσελίδα του περιοδικού μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία αξιολόγησης και ο τελικός έλεγχος από την Συντακτική Ομάδα.

 

Πολιτική Ανοικτής Πρόσβασης

Το περιοδικό παρέχει άμεση ανοικτή πρόσβαση στο περιεχόμενό του με βάση την αρχή ότι η ελεύθερα διαθέσιμη στο κοινό έρευνα υποστηρίζει την παγκόσμια ανταλλαγή γνώσεων.

Οι συγγραφείς έχουν τη δυνατότητα και ενθαρρύνονται να δημοσιεύουν τις εργασίες τους στο Διαδίκτυο (κατά προτίμηση σε ιδρυματικά αποθετήρια ή στην προσωπική ιστοσελίδα τους) μετά τη δημοσίευση, καθώς μπορεί να οδηγήσει σε παραγωγικές ανταλλαγές, καθώς και σε ταχύτερες και περισσότερες αναφορές στις δημοσιευμένες εργασίες (δείτε τα σχετικά Οφέλη της Ανοικτής Πρόσβασης).

Το περιοδικό Έρευνα στην Εκπαίδευση επιτρέπει και ενθαρρύνει τους συγγραφείς να καταθέτουν τα δημοσιευμένα άρθρα σε θεσμικά (π.χ. το αποθετήριο του Εθνικού Κέντρου Τεκμηρίωσης) ή θεματικά αποθετήρια (π.χ. αποθετήριο SSOAR για τις Κοινωνικές Επιστήμες), μετά τη δημοσίευσή τους και με όρους Ανοικτής Πρόσβασης, όπως κατά περίπτωση προσδιορίζονται από τους χρηματοδότες της έρευνάς τους ή/και τα ιδρύματα με τα οποία συνεργάζονται.

Κατά την κατάθεση της εργασίας τους, οι συγγραφείς πρέπει να παρέχουν πληροφορίες σχετικά με τη δημοσίευση του άρθρου στο περιοδικό και τις πηγές χρηματοδότησης της έρευνάς τους.

Κατάλογοι των ιδρυματικών και θεματικών αποθετηρίων ανά χώρα υπάρχουν στη βάση http://opendoar.org/countrylist.php . Οι συγγραφείς έχουν τη δυνατότητα να καταθέσουν χωρίς κόστος την εργασία τους στο αποθετήριο www.zenodo.org, το οποίο υποστηρίζεται από το OpenAIRE (www.openaire.eu ), στο πλαίσιο των πολιτικών της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την ενίσχυση της Ανοικτής ακαδημαϊκής έρευνας. 

 
   Όροι χρήσης | Προστασία δεδομένων | Open Journal Systems | Copyright © EKT