Τσάτσου-Νικολούλη Σ.; Μαυρογένη Σ.; Κωτόπουλος Τ.; Αλευριάδου Α. Οι τρόποι σκέψης στο μοντέλο της Binkley και η ενίσχυσή τους μέσα από το ερευνητικό/παρεμβατικό πρόγραμμα «Δημιουργική Γραφή και Δεξιότητες Κοινωνικής Μάθησης» στο δημοτικό σχολείο. Διάλογοι! Θεωρία και πράξη στις επιστήμες αγωγής και εκπαίδευσης, [S. l.], v. 7, p. 79–113, 2021. DOI: 10.12681/dial.25862. Disponível em: https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/dialogoi/article/view/25862. Acesso em: 21 νοεμβρίου. 2024.