Τσάτσου-Νικολούλη Σοφία, Μαυρογένη Σταυρούλα, Κωτόπουλος Τριαντάφυλλος, και Αλευριάδου Αναστασία. ‘Οι τρόποι σκέψης στο μοντέλο της Binkley και η ενίσχυσή τους μέσα από το ερευνητικό/παρεμβατικό πρόγραμμα «Δημιουργική Γραφή και Δεξιότητες Κοινωνικής Μάθησης» στο δημοτικό σχολείο’. Διάλογοι! Θεωρία και πράξη στις επιστήμες αγωγής και εκπαίδευσης 7 (Ιούνιος 15, 2021): 79–113. ημερομηνία πρόσβασης Ιούλιος 17, 2024. https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/dialogoi/article/view/25862.