Καμπεζά, Μαρία, Πανεπιστήμιο Πατρών, Greece
-
Διάλογοι! Θεωρία και πράξη στις επιστήμες αγωγής και εκπαίδευσης Τόμ. 6 (2020) - Ειδικό Θέμα
Διαφοροποιημένη διδασκαλία στο νηπιαγωγείο: Αναδεικνύοντας τη σημασία της προαξιολόγησης και τη σύνδεσή της με διαδικασίες ανίχνευσης των ιδεών των παιδιών
Περίληψη PDF -
Διάλογοι! Θεωρία και πράξη στις επιστήμες αγωγής και εκπαίδευσης Τόμ. 7 (2021) - Ανταποκρίσεις και Παρουσιάσεις
Βιβλιοπαρουσίαση: Παπανδρέου, Μ. (2020). Συμμετοχική μάθηση στην προσχολική και πρώτη σχολική ηλικία: Κατανοώντας τις γλώσσες των παιδιών και ενισχύοντας τη συμμετοχή τους σε διαδικασίες μάθησης και έρευνας. Σοφία
Περίληψη PDF
Πληροφορίες
- Διαδικτυακό ISSN: 2459-3737