| More
Πολιτικές Σύνταξης

Θεματική περιοχή και Περιεχόμενο

Το Εργαστήριο Παιδαγωγικών Ερευνών και Εφαρμογών του Παιδαγωγικού Τμήματος Προσχολικής Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Κρήτης με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνει την έναρξη λειτουργίας της ηλεκτρονικής έκδοσης ανοικτής πρόσβασης του περιοδικού Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση. Σκοπός του περιοδικού είναι να συμβάλει στην ανάπτυξη του επιστημονικού διαλόγου και στη διάδοση της επιστημονικής γνώσης που παράγεται στον ελληνικό και στο διεθνή χώρο της προσχολικής και σχολικής εκπαίδευσης. Το περιοδικό στοχεύει στη δημοσίευση πρωτότυπων ερευνών οι οποίες κυρίως προωθούν τη σύνδεση της έρευνας με την εκπαιδευτική πράξη καθώς και εργασιών επισκόπησης σημαντικών θεμάτων της εκπαίδευσης.

Δηλώνουμε τη δέσμευσή μας για την ποιότητα και την ανοικτή διαδικασία κρίσης όλων των άρθρων.

Δεν υπάρχουν χρεώσεις για την υποβολή των κειμένων και για την επιμέλειά τους.

Το περιοδικό «Προσχολική & Σχολική Εκπαίδευση» είναι ένα περιοδικό ανοικτής πρόσβασης. Οι συγγραφείς διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας και χορηγούν στο περιοδικό το δικαίωμα πρώτης δημοσίευσης ενώ ταυτόχρονα τα άρθρα εκχωρούνται με άδεια χρήσης Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International (CC BY-NC-SA 4.0) η οποία επιτρέπει σε τρίτους να διαμοιραστούν τα άρθρα με αναγνώριση και αναφορά της πνευματικής ιδιοκτησίας του συγγραφέας και της πρώτης δημοσίευσης του έργου σε αυτό το περιοδικό.

Δήλωση περί δεοντολογίας
Η Συντακτική Επιτροπή του περιοδικού "Προσχολική και Σχολική Εκπαίδευση" είναι υπεύθυνη για την εφαρμογή των ενδεδειγμένων πολιτικών δημοσίευσης επιστημονικού περιεχομένου. Ενέργειες συγγραφέων ή/και συνεργατών του περιοδικού που απορρέουν από -ή οδηγούν σε- παραβάσεις των πολιτικών αυτών, θα αναφέρονται και θα αντιμετωπίζονται καταλλήλως.

 

Πολιτικές ενότητας

Πρώτες Σελίδες

Μη επιλεγμένο Ανοικτές υποβολές Μη επιλεγμένο Έχει ευρετηριαστεί Μη επιλεγμένο Έχει περάσει από ομότιμη αξιολόγηση

Άρθρα


 

 

Επιλεγμένο Ανοικτές υποβολές Επιλεγμένο Έχει ευρετηριαστεί Επιλεγμένο Έχει περάσει από ομότιμη αξιολόγηση
 

Διαδικασία ομότιμης αξιολόγησης

Στο ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ & ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ χρησιμοποιούμε τη μέθοδο της «τυφλής» διαδικασίας κρίσης. Αυτό σημαίνει ότι το όνομα του συγγραφέα του άρθρου δεν αποκαλύπτεται και ότι, αντίστοιχα, το όνομα του κριτή δεν αποκαλύπτεται στο συγγραφέα. Πιστεύουμε ότι αυτή η διαδικασία διευκολύνει την ανεξάρτητη και δίκαιη αξιολόγηση όλων των εργασιών που υποβάλλονται στο περιοδικό.

 

Πολιτική Ανοικτής Πρόσβασης

Το περιοδικό παρέχει άμεση ανοικτή πρόσβαση στο περιεχόμενό του με βάση την αρχή ότι η ελεύθερα διαθέσιμη στο κοινό έρευνα υποστηρίζει την παγκόσμια ανταλλαγή γνώσεων. Ως περιοδικό ανοικτής πρόσβασης επιτρέπουμε και ενθαρρύνουμε την άμεση κατάθεση των εργασιών (το pdf του εκδότη) σε αποθετήρια ανοικτής πρόσβασης, καθώς και την κατάθεση, με ανοικτή πρόσβαση των δεδομένων που υποστηρίζουν τα άρθρα που δημοσιεύονται στο περιοδικό.