Εκπαιδευτική πορεία και κοινωνική καταγωγή


Ματούλα Τομαρά-Σιδέρη
Abstract

Μελετώντας την πιθανότητα πρόσβασης στα ΑΕΙ σε συνάρτηση με την κοινωνική κατάσταση και το μορφωτικό επίπεδο των γονέων, διαπιστώνουμε ότι το εκπαιδευτικό σύστημα, στη σύγχρονη Ελλάδα, όντως λειτουργεί ως μηχανισμός κοινωνικής επιλογής. Η λειτουργία αυτή εντείνεται διαχρονικά, ιδίως ως προς τις προνομιούχες ακαδημαϊκές διαδρομές (ΕΜΠ, Ιατρική), ενώ βαρύνουσα επίδραση εμφανίζει και το (ταχέως μεταβαλλόμενο) μορφωτικό επίπεδο της μητέρας.

Article Details
  • Section
  • Articles
Downloads
Download data is not yet available.
Author Biography
Ματούλα Τομαρά-Σιδέρη, Πάντειο Πανεπιστήμιο

Η συγγραφέας του άρθρου είναι Επίκουρος Καθηγήτρια στο Τμήμα Πολιτικής Επιστήμης και Ιστορίας του Παντείου Πανεπιστημίου.

Most read articles by the same author(s)