| More
Πολιτικές Σύνταξης

Θεματική περιοχή και Περιεχόμενο

Σκοπός του περιοδικού είναι να αποτελέσει βήμα για τη διεξαγωγή μελετών και ερευνών με επίκεντρο τη διδασκαλία και μάθηση των Μαθηματικών σε όλα τα επίπεδα, από την προσχολική μέχρι και την πανεπιστημιακή εκπαίδευση, καθώς και για την ανάπτυξη ενός γόνιμου και επιστημονικά τεκμηριωμένου λόγου που αφορά στο χώρο της Μαθηματικής Εκπαίδευσης. 

Το περιοδικό δημοσιεύει άρθρα από ένα ευρύ φάσμα μελετών, όπως πειραματικές έρευνες, εθνογραφικές μελέτες, μελέτες περιπτώσεων, έρευνες δράσης, επισκοπήσεις, θεωρητικές αναζητήσεις κ.ά., νοουμένου ότι πληρούν τα κριτήρια αξιολόγησης ενός επιστημονικού περιοδικού.

Σε ειδικά τεύχη του περιοδικού μπορεί να δημοσιεύονται και άρθρα που στοχεύουν στην εξοικείωση των εκπαιδευτικών της τάξης με το μοντέλο του δασκάλου-ερευνητή, όπως εργασίες που αναφέρονται σε πειραματισμούς στη σχολική τάξη, παιδαγωγική αξιοποίηση διδακτικών μέσων, εργαλείων και υλικών, καινοτόμες εφαρμογές και νεωτερισμούς στους οποίους συμμετέχουν και εκπαιδευτικοί.

Το περιοδικό εκδίδεται στην ελληνική γλώσσα και περιλαμβάνει εκτενή περίληψη και λέξεις- κλειδιά στην αγγλική ή μια άλλη ευρωπαϊκή γλώσσα. 

Το περιεχόμενο του περιοδικού είναι το ακόλουθο:

Α. Επιστημονική αρθρογραφία, πρωτότυπες έρευνες και θεωρητικά κείμενα σχετικά με τη Μαθηματική Εκπαίδευση.

Β. Νέοι ερευνητές, παρουσιάσεις/ανακοινώσεις προπτυχιακών, μεταπτυχιακών και διδακτορικών φοιτητών/τριών.

Γ. Παρουσιάσεις βιβλίων, διδακτορικών διατριβών, μεταπτυχιακών εργασιών, ιστοσελίδων, διδακτικών εγχειριδίων, εκπαιδευτικού υλικού, που εκπονήθηκαν στην Ελλάδα ή το εξωτερικό, με ιδιαίτερη έμφαση στο πεδίο της Μαθηματικής Εκπαίδευσης.

Δ. Ενημερώσεις για συνέδρια, ημερίδες και σημαντικές εκδηλώσεις που σχετίζονται με τη Μαθηματική Εκπαίδευση.

 

Πολιτικές ενότητας

Άρθρα

Επιλεγμένο Ανοικτές υποβολές Επιλεγμένο Έχει ευρετηριαστεί Επιλεγμένο Έχει περάσει από ομότιμη αξιολόγηση

Νέοι Ερευνητές

Επιλεγμένο Ανοικτές υποβολές Επιλεγμένο Έχει ευρετηριαστεί Επιλεγμένο Έχει περάσει από ομότιμη αξιολόγηση

Παρουσιάσεις βιβλίων

Επιλεγμένο Ανοικτές υποβολές Επιλεγμένο Έχει ευρετηριαστεί Επιλεγμένο Έχει περάσει από ομότιμη αξιολόγηση

Ενημερώσεις

Μη επιλεγμένο Ανοικτές υποβολές Μη επιλεγμένο Έχει ευρετηριαστεί Μη επιλεγμένο Έχει περάσει από ομότιμη αξιολόγηση
 

Διαδικασία ομότιμης αξιολόγησης

Κάθε εργασία κρίνεται από τρία μέλη της Επιστημονικής Επιτροπής (τυφλό σύστημα κρίσης), οι οποίοι είναι ειδικοί στο συγκεκριμένο αντικείμενο της εργασίας. Για να γίνει αποδεκτή για δημοσίευση μια εργασία χρειάζονται δύο τουλάχιστον θετικές κρίσεις και άλλων κριτών

 

Πολιτική Ανοικτής Πρόσβασης

Το περιοδικό παρέχει άμεση ανοικτή πρόσβαση στο περιεχόμενό του με βάση την αρχή ότι η ελεύθερα διαθέσιμη στο κοινό έρευνα υποστηρίζει την παγκόσμια ανταλλαγή γνώσεων.

 

 

Αρχειοθέτηση

Το συγκεκριμένο περιοδικό χρησιμοποιεί το σύστημα αρχειοθέτησης LOCKSS, που βασίζεται σε λογισμικό ανοικτού κώδικα και επιτρέπει την ταυτόχρονη αποθήκευση περιεχομένου σε ένα δίκτυο υποδομών, εξασφαλίζοντας τη διατήρηση στον χρόνο και τη δυνατότητα ανάκτησής του από διαφορετικές πηγές.

 

 

Επιστημονική Επιτροπή

Α. Γαγάτσης, Πανεπιστήμιο Κύπρου 

Δ. Δεσλή, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

Θ. Ζαχαριάδης, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών 

Κ. Ζαχάρος, Πανεπιστήμιο Πατρών

Φ. Καλαβάσης, Πανεπιστήμιο Αιγαίου 

Η. Ιλιάδα, Πανεπιστήμιο Κύπρου

Μ. Καλδρυμίδου, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

Ε. Κολέζα, Πανεπιστήμιο Πατρών

Μ. Κούρκουλος, Πανεπιστήμιο Κρήτης

Χ. Κυνηγός, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Χ. Λεμονίδης, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας

Γ. Μαμωνά, Πανεπιστήμιο Πατρών

Χ. Μαρκόπουλος, Southern Cross University, Australia

Χ. Μισαηλίδου, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Ν. Μουσουλίδης, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας

Α. Μούτσιος Ρέντζος, Δρ. Διδακτικής Μαθηματικών

Ε. Μπιζά, University of Norwich, UK

Α. Μπούφη, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

E. Ναρδή, University of Norwich, UK

Κ. Νικολαντωνάκης, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας

Κ. Ξενοφώντος, Πανεπιστήμιο Λευκωσίας.

Α. Παναούρα, Frederic University of Cypr

Μ. Παπανδρέου, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

Ι. Παπαδόπουλος, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης

Ε. Παπαριστοδήμου, Frederic University of Cyprus

Δ. Πίττα - Πανταζή, Πανεπιστήμιο Κύπρου

Δ. Πόταρη, Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Χ. Σακονίδης, Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης

Χ. Σκουμπουρδή, Πανεπιστήμιο Αιγαίου

Κ. Τάτσης, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων

Κ. Τζανάκης, Πανεπιστήμιο  Τ. Τριανταφυλλίδης, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Κ. Χατζηκυριάκου, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

Κ. Χρήστου, Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας

Α. Χρονάκη, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας

M. Χιονίδου – Μοσκοφόγλου, Πανεπιστήμιο Αιγαίου