Το αρχείο PDF που επιλέξατε θα πρέπει να φορτωθεί εδώ αν ο περιηγητής ιστού που χρησιμοποιείται έχει εγκατεστημένο ένα πρόσθετο PDF ανάγνωσης τέτοιων αρχείων (π.χ. μια πρόσφατη έκδοση του Adobe Acrobat Reader).
Εναλλακτικά μπορείτε να μεταφορτώσετε το αρχείο κατευθείαν στον υπολογιστή σας, όπου μπορείτε να το ανοίξετε με ένα πρόγραμμα ανάγνωσης PDF αρχείων. Για να μεταφορτώσετε το αρχείο PDF, πατήστε τον σύνδεσμο μεταφόρτωσης παρακάτω .
Αν θέλετε περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την εκτύπωση, αποθήκευση και χρήση των PDF αρχείων, ο οίκος Highwire Press παρέχει ένα χρήσιμο Οδηγό σχετικό με τα PDF.
Πλήρης Οθόνη
Απενεργοποίηση Πλήρης Οθόνη
Tσεσμελή (Styliani Tsesmeli), Σ., Λιάπη (Vasiliki Liapi), Β., & Χιονίδου-Μοσκοφόγλου (Maria Chionidou - Moskofoglou), Μ.
(2018).
Η ΣΥΜΒΟΛΗ ΤΗΣ ΛΕΚΤΙΚΗΣ ΑΝΑΔΙΑΤΥΠΩΣΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΙΚΟΝΙΣΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΥΣΗ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ.
Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών, 0(7), 67 - 89.
doi:
http://dx.doi.org/10.12681/enedim.18839
Εισερχόμενη Αναφορά
- Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.
Copyright (c) 2018 Στυλιανή Tσεομελή (Styliani Tsesmeli), Βασιλική Λιάπη (Vasiliki Liapi), Μαρία Χιονίδου-Μοσκοφόγλου (Maria Chionidou - Moskofoglou)

Η χρήση του περιεχομένου καθορίζεται από την άδεια
Creative Commons Attribution 4.0 International License.