Εφαρμογή του Lesson Study με φοιτητές. Συνεργασία, αναστοχασμός και ανατροφοδότηση


Ειδικό Τεύχος
Δημοσιευμένα: Μαΐ 5, 2014
Λέξεις-κλειδιά:
εκπαίδευση μελλοντικών εκπαιδευτικών Lesson Study συνεργασία αναστοχασμός ανατροφοδότηση
Γαλήνη Ρεκαλίδου
Κωνσταντίνος Καραδημητρίου
https://orcid.org/0000-0002-1615-3613
Μαρία Μουμουλίδου
Περίληψη

Η παρούσα εργασία επιχειρεί να αναδείξει τον τρόπο με τον οποίο βίωσαν οι τεταρτοετείς φοιτητές του ΤΕΕΠΗ-ΔΠΘ την υλοποίηση του μοντέλου Lesson Study στο Πλαίσιο του Προγράμματος Πρακτικής Κατάρτισης, μέσα από τις απαντήσεις τους σε δομημένο ερωτηματολόγιο και τις εκθέσεις των εποπτών τους, στηριζόμενη σε σύγχρονα ερευνητικά δεδομένα για τη σημαντικότητα των συνεργατικών, αναστοχαστικών και ανατροφοδοτικών στρατηγικών αναφορικά για την εκπαίδευση των μελλοντικών εκπαιδευτικών.

Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Άρθρα
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Βιογραφικά Συγγραφέων
Γαλήνη Ρεκαλίδου
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια, ΤΕΕΠΗ - ΔΠΘ
Κωνσταντίνος Καραδημητρίου
Λέκτορας, ΤΕΕΠΗ - ΔΠΘ
Μαρία Μουμουλίδου
Επίκουρη Καθηγήτρια, ΤΕΕΠΗ - ΔΠΘ