Τόμ. 13 Αρ. 1 (2024)
Άρθρα
Οι ψυχοκοινωνικές δυνάμεις του θάρρους και της αισιοδοξίας: η συμβολή τους στην ενίσχυση της αυτο-αποτελεσματικότητας και στη διαμόρφωση της διαδικασίας λήψης επαγγελματικών αποφάσεων στους εφήβους
Αργυρώ Χαροκοπάκη, Σπυρίδων Κάμτσιος, Βασιλική Ρούβαλη
Η μεθοδολογία της «σχάρας διπολικών εννοιών» (repertory grid). Διερευνώντας τα οφέλη συμμετοχής σε Προγράμματα Erasmus+ ως παράδειγμα εφαρμογής της
Κυριακή Ευθυμίου, Μιχαήλ Χριστοδούλου
Αντιλήψεις Εκπαιδευτικών για την Αυτοαποτελεσματικότητά τους και την Ποιότητα Επαγγελματικής Ζωής
Αικατερίνη Λαμπροπούλου, Μαριλένα Κουτρουμπή
Home-school Communication in Greek Secondary Multicultural Educational Settings: Parents’ and Teachers’ perspectives
Vassiliki Pliogou, Sophia Tromara
Απόψεις των εκπαιδευτικών για την ένταξη των προσφύγων μαθητών στα ελληνικά σχολεία
Ελένη Φίλη, Βασίλης Παυλόπουλος