Μουτσινάς Γ.; Ντζιαβίδα Α.; Μαχιά Α. Το νευροψυχολογικό προφίλ και η ενίσχυση της αναγνωστικής κατανόησης των μαθητών με δυσλεξία μέσω γνωστικών και μεταγνωστικών στρατηγικών: Αποτελεσματικές σχολικές παρεμβάσεις στην ηλικία των 11 έως και 12 ετών. Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, [S. l.], v. 12, n. 2, p. 26–116, 2019. DOI: 10.12681/jret.19000. Disponível em: https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/jret/article/view/19000. Acesso em: 4 ιουλίου. 2024.