Μουτσινάς Γεώργιος, Ντζιαβίδα Αθηνά, και Μαχιά Αναστασία. ‘Το νευροψυχολογικό προφίλ και η ενίσχυση της αναγνωστικής κατανόησης των μαθητών με δυσλεξία μέσω γνωστικών και μεταγνωστικών στρατηγικών: Αποτελεσματικές σχολικές παρεμβάσεις στην ηλικία των 11 έως και 12 ετών’. Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων 12, no. 2 (Σεπτέμβριος 29, 2019): 26–116. ημερομηνία πρόσβασης Νοέμβριος 21, 2024. https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/jret/article/view/19000.