Καλιότσου Ισιδώρα, Κουγιουμτζής Γιώργος Α., Φελλά Αργυρώ, Σοφολόγη Μαρία, Μπόντη Ελένη, και Παπαντωνίου Γεωργία. ‘Παρεμβατικό Εκπαιδευτικό Πλαίσιο Διαχείρισης Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών’. Επιστημονική Επετηρίδα Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων 15, no. 2 (Δεκέμβριος 22, 2022): 1–22. ημερομηνία πρόσβασης Ιούλιος 4, 2024. https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/jret/article/view/28865.