open, digital, online, education, distance education

Editorial


Δημοσιευμένα: Ιαν 1, 2014
Antonis Lionarakis
Περίληψη
Ένα απλό ερώτημα μας οδηγεί σε ένα γεγονός που περιέχει μια μεγάλη αγωνία: τι γίνεται όταν το εκπαιδευτικό υλικό σε ένα περιβάλλον ανοικτής και εξ αποστάσεως εκπαίδευσης έχει παλιώσει, αξιολογείται ως προβληματικό, έχει ξεπεράσει κατά πολύ το όριο ζωής του και όλοι ζητούν την αντικατάστασή του; Δημιουργείται έτσι ένα ζήτημα αξιοπιστίας, ακαδημαϊκής ποιότητας και επιστημονικής επάρκειας. Για το εκπαιδευτικό αυτό περιβάλλον το ζήτημα είναι θεμελιώδες και ζωτικό. Είναι θέμα επιβίωσης, θέμα ύπαρξης μέσα σε ένα κλίμα ανταγωνιστικότητας και σύγχρονων απαιτήσεων. Είναι ταυτόχρονα θέμα λειτουργίας και αξιοποίησης τεχνολογικών εργαλείων, τα οποία αποτελούν όχημα ανεκμετάλλευτων δυνατοτήτων.
Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Editorial
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Τα περισσότερο διαβασμένα άρθρα του ίδιου συγγραφέα(s)