Κουβαρά Θ.; Καραχρήστος Χ.; Ορφανουδάκης Θ.; Σταυρόπουλος Η. Τα MOOCs ως Πολύπλοκο Σύστημα: Πρόταση Ενός Υβριδικού Μοντέλου Στηριζόμενο στην Αρχή της Διαθεματικότητας / ΜΟΟCs as a Complex System: Α proposal of a Hybrid Model Based on the Principle of Interdisciplinarity. Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία, [S. l.], v. 16, n. 1, p. 64–77, 2020. DOI: 10.12681/jode.23066. Disponível em: https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/openjournal/article/view/23066. Acesso em: 22 nov. 2024.