Σελίμη Π.; Στρούζα Ε.; Χατζηιωάννου Ι. Η εξ αποστάσεως ομαδοσυνεργατική εκπαίδευση στο πλαίσιο ψηφιακών κοινοτήτων μάθησης ως μέσο ενίσχυσης της συναισθηματικής νοημοσύνης των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες. Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία, [S. l.], v. 12, n. 2, p. 103–121, 2016. DOI: 10.12681/jode.10865. Disponível em: https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/openjournal/article/view/10865. Acesso em: 24 νοεμβρίου. 2024.