ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ Σ. Γ.; ΣΟΦΟΣ Λ. Ο Ρόλος της Ανατροφοδότησης στην Ακαδημαϊκή Συγγραφή, στο Εσωτερικό Κίνητρο και στην Αυτό-αποτελεσματικότητα (self-efficacy) των φοιτητών του Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (Ε.Α.Π.). Ανοικτή Εκπαίδευση: το περιοδικό για την Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση και την Εκπαιδευτική Τεχνολογία, [S. l.], v. 16, n. 2, p. 142–161, 2020. DOI: 10.12681/jode.22859. Disponível em: https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/openjournal/article/view/22859. Acesso em: 5 μαΐου. 2024.