Αιβαλιώτης Δημήτριος, Φραγγατζής Πέτρος, Κατάκαλου Βασιλική, Παυλής Γιώργιος, Γιαβρίμης Ραφαήλ, Βασιλείου Δανάη, Σίσκας Αθανάσιος, Αθηνιώτης Αλέξανδρος, Κουτσούμπας Ιωάννης, Κλειδαράς Αλέξανδρος, Βαμβουρέλλης Δημοσθένης, Βαλαβάνης Γιώργιος, Σαλιαμπούκος Θεόδωρος, Σάκκης Ασημάκης-Παναγιώτης, Κεχρινιώτη Μαρία-Νεφέλη, Κεχρινιώτης Παναγιώτης, Καζαντζή Ελένη, Γαλής Ευστράτιος, Βαφέας Αλέξανδρος, Καρούλης Δημήτριος, Μπέττι Γαβριήλ Ουγκώ, Βαρβάρας Κωνσταντίνος, Φραγγατζής Δημήτριος, and Ταμβακέρας Βλάσσιος. “Το στερεοσκόπιο του Smart Phone και του Tablet στη μαθησιακή δραστηριότητα στη τάξη αλλά και στην μελέτη του περιβάλλοντος. Η σωστή χρήση των κινητών τηλεφώνων και των Tablets”. Open Schools Journal for Open Science 2, no. 1 (March 14, 2019): 320–329. Accessed April 28, 2024. https://ejournals.epublishing.ekt.gr/index.php/openschoolsjournal/article/view/19528.