Η νέα διακυβέρνηση και ο εξ ορθολογισμός της ελληνικής εκπαίδευσης σε συνθήκες χρηματοοικονομικής κρίσης. Ανάλυση των μεταρρυθμίσεων ως προς τη λογική οργάνωσης των σχέσεων εξουσίας από Βεμπεριανή οπτική γωνία
Περίληψη
Το άρθρο εξετάζει τις μεταρρυθμίσεις, που εισήγα-
γαν οι κυβερνήσεις στο εκπαιδευτικό σύστημα στην
Ελλάδα σε συνθήκες χρηματο-οικονομικής κρίσης
(2010-2015) από βεμπεριανή οπτική γωνία. Εκτός
από τα μέτρα «λιτότητας», τα δημόσια ιδρύματα
υποβλήθηκαν σε μεγάλο βαθμό σε δομικές «διαρ-
θρωτικές προσαρμογές». Ακολουθώντας τις αρχές
της Νέας Διακυβέρνησης, η έννοια της «προσαρ-
μογής» υποδήλωνε την πρόθεση οι θεσμοί με τις
μεταρρυθμίσεις «να μειώσουν το κόστος» λειτουρ-
γίας, να γίνουν «αποτελεσματικοί» ενώ θα βελτί-
ωναν και το επίπεδο ποιότητας των παρεχόμενων
υπηρεσιών.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Kantzara, V. (2024). Η νέα διακυβέρνηση και ο εξ ορθολογισμός της ελληνικής εκπαίδευσης σε συνθήκες χρηματοοικονομικής κρίσης. Ανάλυση των μεταρρυθμίσεων ως προς τη λογική οργάνωσης των σχέσεων εξουσίας από Βεμπεριανή οπτική γωνία . Κοινωνική Συνοχή και Ανάπτυξη, 18(1), 53–67. https://doi.org/10.12681/scad.37328 (Original work published 30 Ιούνιος 2023)
- Τεύχος
- Τόμ. 18 Αρ. 1 (2023): Νο 35
- Ενότητα
- Άρθρα
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση – Παρόμοια Διανομή 4.0.
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στην Κοινωνική Συνοχή και Ανάπτυξη διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους, δίνοντας στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης. Άρθρα που δημοσιεύονται στην Κοινωνική Συνοχή διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς και με δικαίωμα τροποποίησης μόνον με παρόμοια διανομή (αν αναμείξετε, τροποποιήσετε, ή δημιουργήσετε πάνω στο υλικό, πρέπει να διανείμετε τις δικές σας συνεισφορές υπό την ίδια άδεια όπως και το πρωτότυπο).