Βοηθήστε μας να κάνουμε καλύτερη την υπηρεσία eJournals. Αν έχετε χρησιμοποιήσει την υπηρεσία eJournals στο παρελθόν και έχετε κάποια εμπειρία ως προς τη χρήση της, παρακαλούμε αφιερώστε ένα λεπτό και συμπληρώστε το σύντομο ερωτηματολόγιο!

Review of Paraskevi Golia's Υμνώντας το έθνος. Ο ρόλος των σχολικών γιορτών στην εθνική και πολιτική διαπαιδαγώγηση, 1924-2010 [Praising the nation: The role of national day school commemorations in national and political-education policy, 1924-2010]


Published: Dec 2, 2014
Keywords:
Memory
Zeta G. Papandreou
Abstract
Paraskevi Golia, Υμνώντας το έθνος. Ο ρόλος των σχολικών γιορτών στην εθνική και πολιτική διαπαιδαγώγηση 1924-2010 [Praising the nation: The role of national day school commemorations in national and political-education policy, 1924-2010], Thessaloniki: Epikentro, 2011, 445 pp
Article Details
  • Section
  • BOOK REVIEWS
Downloads
Download data is not yet available.
Author Biography
Zeta G. Papandreou
PhD in history didactics
References
Cohen, Louis, Lawrence Manion and Keith Morrison, Μεθοδολογία εκπαιδευτικής έρευνας [Educational Research Methodology]. Athens: Metaichmio, 2008.

Kimourtzis, Panagiotis, and Anna Mandylara, «Δημόσιες εορτές στην Ελλάδα, 1830-1860. Γένεση του κρατικού συμβολισμού» [Public festivities in Greece, 1830-1860. The genesis of state symbolism]. Dodoni: Scientific Annals of the Philosophy School of the University of Ioannina (forthcoming).

Kimourtzis, Panagiotis, and Anna Mandylara, «Εορτές και τελετές στο ελληνικό βασίλειο (1830-1862). Συμβολική εξουσία, συγκρότηση κράτους, εκπαιδευτικοί θεσμοί» [Feasts and rituals in the kingdom of Greek kingdom (1830-1862): Symbolic power, state-building, educational institutions]. In Για μια ποιητική του εκπαιδευτικού τοπίου. Δέκα χρόνια μετά…: Χαριστήριο στον Ιωσήφ Σολομών [For the poetry of the educational landscape. Ten years on…, Farewell to Iosif Solomon], vol. 1, edited by Yiorgos Stamelos. Athens: Alexandria, 2011.

Kokkinos, George, Sophia Vouri, Panagiotis Gatsotis, Petros Trantas and Efstathios Stefos, Ιστορική κουλτούρα και συνείδηση. Απόψεις και στάσεις μαθητών και εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για την Ιστορία [Historical culture and consciousness: Opinions and attitudes of primary-level pupils and teachers on history]. Athens: Noogramma, 2005.