Εναλλακτικές, ανανεώσιμες και συμβατικές πηγές ενέργειας. Ψηφιακό διδακτικό σενάριο για μαθητές Λυκείου
Περίληψη
Στο άρθρο γίνεται αρχικά προσπάθεια αποτύπωσης της ανάγκης εφαρμογής ψηφιακών διδακτικών σεναρίων κατά την εκπαιδευτική διαδικασία σε μαθητές Λυκείου όσον αφορά στις εναλλακτικές και ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Προτείνεται ένα ψηφιακό διδακτικό σενάριο το οποίο προέκυψε από τη συνειδητοποίηση της έλλειψης γνώσεων και αντιλήψεων των μαθητών Λυκείου, όσον αφορά στις μορφές αυτές της ενέργειας, τόσο από βιβλιογραφική έρευνα όσο και από έρευνα η οποία πραγματοποιήθηκε σε σχολείο της Κρήτης σε δείγμα 40 μαθητών της Β Λυκείου το διάστημα 2014-2015. Με βάση τα αποτελέσματα εμπειρικών ερευνών αλλά και της έρευνας που πραγματοποιήθηκε στο δείγμα των μαθητών, η οποία ανέδειξε τις γνωστικές τους ελλείψεις αλλά και τις λανθασμένες συχνά αντιλήψεις τους στον τομέα των πηγών ενέργειας, δημιουργήθηκε ένα διδακτικό σενάριο το οποίο περιλαμβάνει το εκπαιδευτικό πρόβλημα, τους διδακτικούς στόχους, τις φάσεις της εφαρμογής του, καθώς και ενδεικτικά φύλλα εργασίας.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
- Τεύχος
- Τόμ. 14 Αρ. 2 (2018)
- Ενότητα
- Μέρος πρώτο / Section 1