open, digital, online, education, distance education

Η Ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε άτομα κοινωνικά αποκλεισμένα, όπως οι κρατούμενοι. Μελέτη περίπτωσης: η εκπαίδευση των κρατουμένων στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο της Μ. Βρετανίας


Δημοσιευμένα: Ιαν 1, 2014
Λέξεις-κλειδιά:
Κοινωνικός Αποκλεισμός Κρατούμενοι Σωφρονιστική Εκπαίδευση Τριτοβάθμια Εκπαίδευση Δια βίου Εκπαίδευση Ανοικτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση Ανοικτό Πανεπιστήμιο της Μ. Βρετανίας.
Χαριτίνη Λιναρδάτου
Ευαγγελία Mανούσου
Περίληψη
Ο κοινωνικός αποκλεισμός αποτελεί ένα οξύ ζήτημα για τις σύγχρονες παγκοσμιοποιημένες κοινωνίες καθώς η αντιμετώπιση του σχετίζεται άμεσα με την καταπολέμηση της φτώχειας και τη δυνατότητα ενσωμάτωσης (integration) ορισμένων κοινωνικών ομάδων στην αγορά εργασίας. Στο άρθρο αυτό θα παρουσιαστεί και θα συζητηθεί ο ρόλος της Ανοικτής και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης σε άτομα κοινωνικά αποκλεισμένα όπως είναι οι κρατούμενοι. Πρόκειται για μια βιβλιογραφική έρευνα που εστιάστηκε στα χαρακτηριστικά της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης που παρέχεται σε κρατούμενους σε Ευρωπαϊκές χώρες (Αγγλία, Γαλλία, Σκανδιναβικές χώρες). Πιο συγκεκριμένα παρουσιάζεται πως οριοθετείται η εξ αποστάσεως εκπαίδευση σε κρατούμενους σύμφωνα με τους Ευρωπαϊκούς Σωφρονιστικούς Κανόνες και αναδεικνύεται η συμβολή των Ανοικτών Πανεπιστημίων  στη  πρόσβαση των κρατουμένων στην τριτοβάθμια εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Ειδικότερα, μελετώνται και αναλύονται οι παράγοντες που προσδιορίζουν την εκπαίδευση των κρατουμένων στο Ανοικτό Πανεπιστήμιο της Μ. Βρετανίας.
Λεπτομέρειες άρθρου
  • Ενότητα
  • Μέρος πρώτο / Section 1
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.
Βιογραφικά Συγγραφέων
Χαριτίνη Λιναρδάτου
Εκπαιδευτικός
Εκπαιδεύτρια ενηλίκων
Ευαγγελία Mανούσου, ΕΑΠ
Καθηγήτρια Σύμβουλος
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο