Erasmus+: H επιστήμη μέσα από τα πειράματα στην Ευρώπη
Abstract
Στις μέρες μας, οι φυσικές επιστήμες αποτελούν βασική συνιστώσα στην εκπαίδευση όλων των χωρών με «κοινή γλώσσα» τον πειραματισμό. Στο πλαίσιο προγράμματος Erasmus+, με συμμαθητές μας από άλλες πέντε χώρες (Ισπανία, Πολωνία, Ρουμανία, Σλοβενία, Τουρκία) πειραματιζόμαστε και ανταλλάσσουμε τις δραστηριότητές μας πάνω σε διάφορες θεματικές. Στην παρούσα δράση ασχοληθήκαμε με το νερό και με απλά ευχάριστα πειράματα δείξαμε τη λειτουργία της κούπας του Πυθαγόρα και πώς κατασκευάζεται καθώς και την κατασκευή ενός απλού λειτουργικού φίλτρου απορρύπανσης του νερού. Επίσης πειραματιστήκαμε με το υδρορομπότ του σχολείου μας. Τέλος επισκεφθήκαμε το Ελληνικό Κέντρο Θαλασσίων Ερευνών και πραγματοποιήσαμε πειράματα ποιοτικής ανάλυσης και ανάλυσης θρεπτικών χαρακτηριστικών του νερού. Τα πειράματα, το θεωρητικό τους υπόβαθρο, η εκτέλεσή τους καθώς και τα συμπεράσματα που προκύπτουν παρουσιάζονται σ΄αυτή την εργασία.
Article Details
- How to Cite
-
Κωνσταντίνος Ξ., Ζωγοπούλου Γ., Ελευθερία Κ., Κοκόλης Α., Μπουντά Α., & Παπούλια Α. (2019). Erasmus+: H επιστήμη μέσα από τα πειράματα στην Ευρώπη. Open Schools Journal for Open Science, 2(1), 22–25. https://doi.org/10.12681/osj.19329
- Issue
- Vol. 2 No. 1
- Section
- Greece
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution licence that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to a repository), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).