Χρήση πλακέτας Arduino για την μελέτη παραγόντων επηρεασμού του ανθρώπινου χρόνου αντίδρασης
Abstract
Η παρούσα εργασία έχει ως στόχο την μελέτη της επίδρασης διαφόρων παραγόντων (π.χ. οπτικό και ακουστικό ερέθισμα, φύλο, ηλικία, δεξιόχειρες και αριστερόχειρες) στον ανθρώπινο χρόνο αντίδρασης με την χρήση «ανοιχτών» τεχνολογιών χαμηλού κόστους. Η μεθοδολογία περιλαμβάνει τον προγραμματισμό κυκλώματος που συνδυάζει την χρήση αισθητήρα θερμοκρασίας, λυχνίας LED, ηχείου, κουμπιού και μιας πλακέτας ανάπτυξης αυτοματισμών ARDUINO για την δημιουργία των ερεθισμάτων και την καταγραφή του χρόνου αντίδρασης των ατόμων. Για την συγγραφή του προγράμματος χρησιμοποιήθηκε η γλώσσα C και το περιβάλλον προγραμματισμού της πλακέτας ARDUINO. Το δείγμα των ατόμων έχει επιλεχθεί με σκοπό την μελέτη δεξιόχειρων και αριστερόχειρων που προέρχονται από διαφορετικές ηλικιακές ομάδες και από διαφορετικά φύλα.
Τα αποτελέσματα των μετρήσεων παρουσιάζονται σε συγκριτικά διαγράμματα και εξάγονται συμπεράσματα σχετικά με τους κυριότερους παράγοντες που επηρεάζουν τον χρόνο αντίδρασης των ατόμων σε συγκεκριμένα ερεθίσματα.
Article Details
- How to Cite
-
Μαραζιώτη Κ., Κρέτση-Σιαμπαλιώτη Α.-Ζ., Μαντζάκου Γ., Καλαντζή Κ., & Σχοινάς Δ.-Π. (2019). Χρήση πλακέτας Arduino για την μελέτη παραγόντων επηρεασμού του ανθρώπινου χρόνου αντίδρασης. Open Schools Journal for Open Science, 2(1), 66–77. https://doi.org/10.12681/osj.19336
- Issue
- Vol. 2 No. 1
- Section
- Greece
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution licence that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to a repository), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).