Αξιοσημείωτες συνέπειες του Θεμελιώδους Θεωρήματος της Άλγεβρας
Abstract
Στην παρούσα εργασία μελετούμε ιδιότητες των πολυωνύμων και των ρητών παραστά-σεων οι οποίες συνήθως αποσιωπούνται στα σχολικά εγχειρίδια. Θεματικά, η εργασία μας εντάσσεται στο πλαίσιο της Άλγεβρας Α΄ και Β΄ Λυκείου.
Τα βασικά ερωτήματα που διερευνούμε είναι τα εξής: α) πότε ένα πολυώνυμο θεωρεί-ται ότι είναι πλήρως παραγοντοποιημένο; β) πώς αναλύεται μια ρητή συνάρτηση σε απλά κλάσματα; γ) μπορεί το θεώρημα του Bolzano να αποδειχθεί με στοιχειώδη τρόπο στην πε-ρίπτωση των πολυωνύμων; δ) τί μορφή έχει η γραφική παράσταση μιας πολυωνυμικής συ-νάρτησης τρίτου βαθμού;
Απαντούμε τα παραπάνω ερωτήματα με κύριο μεθοδολογικό εργαλείο το Θεμελιώδες Θεώρημα της Άλγεβρας.
Article Details
- How to Cite
-
Καλυκάκης Δ., Βρετουδάκης Ε., Γλακουσάκη Θ., & Τζιράκη Β. (2019). Αξιοσημείωτες συνέπειες του Θεμελιώδους Θεωρήματος της Άλγεβρας. Open Schools Journal for Open Science, 2(1), 184–198. https://doi.org/10.12681/osj.19368
- Issue
- Vol. 2 No. 1
- Section
- Greece
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution licence that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to a repository), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).