Μελέτη διαφόρων χαρακτηριστικών του προσώπου και σύγκριση ανάμεσα στα δύο φύλα
Abstract
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η εφαρμογή στατιστικών μεθόδων για την ανάλυση και την εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με την παρουσία φυλετικού διμορφισμού σε μετρικά χαρακτηριστικά του προσώπου σε μαθητές Λυκείου της Ελληνογερμανικής Αγωγής. Στους υπό μελέτη μαθητές θα μετρηθούν αποστάσεις του προσώπου με τη χρήση ανθρωπομετρικών εργαλείων καθώς και θα ψηφιοποιηθούν αναφορικά σημεία μέσω φωτογραφικής απεικόνισης, τα οποία θα εκφράζουν το σχήμα του προσώπου. Εν συνεχεία, με τη χρήση περιγραφικής στατιστικής ανάλυσης θα πραγματοποιηθεί σύγκριση στο μέγεθος και στο σχήμα του προσώπου μεταξύ των δύο φύλων. Τα αποτελέσματα θα συζητηθούν στο πλαίσιο της υφιστάμενης διεθνούς βιβλιογραφίας.
Article Details
- How to Cite
-
Βιλτανιώτη Β., Γερανοπούλου Μ., Γεωργοπούλου Π., Γιαννακούρος Α., Πατέλης Ν., Σιδέρη Ν., & Χαρούλα Μ. (2020). Μελέτη διαφόρων χαρακτηριστικών του προσώπου και σύγκριση ανάμεσα στα δύο φύλα. Open Schools Journal for Open Science, 3(8). https://doi.org/10.12681/osj.24381
- Issue
- Vol. 3 No. 8
- Section
- Greece
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution licence that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to a repository), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).