Φωτίζοντας τον… Ιμπρεσσιονισμό
Abstract
Στην ερευνητική μας εργασία θα εξετάσουμε την επίδραση του φωτός στην ιμπρεσσιονιστική ζωγραφική. Αλλάζει η επίδραση του φωτός την αίσθηση των χρωματικών τόνων; Αν ναι, με ποιoν τρόπο και γιατί; Πώς επιτυγχάνουν οι ιμπρεσιονιστές ζωγράφοι την αποτύπωση της εντύπωσης; Η απάντηση σε αυτά τα ερωτήματα θα δοθεί αρχικά, μέσω της παρατήρησης ζωγραφικών έργων του ιμπρεσιονισμού, έπειτα με ανάλυση του περιεχομένου των έργων τέχνης αυτού του κινήματος και τέλος πειραματικά με έκθεση των προς μελέτη αντικειμένων σε διαφορετικού είδους φωτεινές πηγές. Αναμένουμε, μετά την έρευνά μας, να αποδείξουμε πως το φως είναι καθοριστικός παράγοντας τόσο για την απεικόνιση της εντύπωσης, όσο και για τον τρόπο με τον οποίο αντιλαμβάνεται το έργο ο παρατηρητής.
Article Details
- How to Cite
-
Μόσχος Α., Ντούσκου Μ., Παξινού Φ., Παπαϊωαννίδου Μ., Παπούλη Η., Βαδραχάνης Β., Κουρτίδου Μ., & Μιχαλοπούλου Σ. (2020). Φωτίζοντας τον… Ιμπρεσσιονισμό. Open Schools Journal for Open Science, 3(8). https://doi.org/10.12681/osj.24389
- Issue
- Vol. 3 No. 8
- Section
- Greece
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution licence that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to a repository), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).