Κλιματική αλλαγή και δραστηριότητες στην τάξη μας
Abstract
Η κλιματική αλλαγή είναι ένα πολύ σημαντικό θέμα το οποίο δυστυχώς δεν αναπτύσσεται στο αναλυτικό πρόγραμμα των Φυσικών Επιστημών στο Ελληνικό Σχολείο. Με την παρούσα εργασία προτείνουμε στόχους και δραστηριότητες ώστε να μπορούν να υλοποιηθούν είτε ως σχολικό πρόγραμμα είτε ως αυτοτελής διδασκαλία στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση πχ στο μάθημα της Γεωγραφίας όπως επίσης θα μπορούσαν οι δραστηριότητες αυτές να τροποποιηθούν και να πραγματοποιηθούν στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Οι δραστηριότητες βρίσκονται κυρίως στο αποθετήριο του space-awareness.org1 και στο αποθετήριο της ESA2 (European Space Agency).
Χρειαστήκαμε κάποια απλά υλικά, υπολογιστή και σύνδεση στο διαδίκτυο. Αναρωτηθήκαμε για πολλά θέματα αλλά πιστεύουμε ότι ευαισθητοποιηθήκαμε επίσης αρκετά. Ρωτήσαμε τους γονείς μας και την ευρύτερη οικογένειά μας για να απαντήσουμε σε ερωτήματα όσον αφορά τον διαγωνισμό της ESA. Χρησιμοποιήσαμε διάφορες πηγές πληροφοριών για την κλιματική αλλαγή όπως αυτή της NASA3 και της Ευρωπαϊκής Επιτροπής4.
Article Details
- How to Cite
-
Βασιλικογιαννάκης Μ., Βρεκούση Α., Γαλανάκη Ε., Δρετάκη Κ., Λυμπινάκης M., Καραγιάννης Α., Κοτούπας Η., Κουμουλάς Φ., Κουράτορας Μ., Μακρή Ι., Μανωλίτσης Ι., Ξηραδάκης Μ., Πλευράκης Ι., Τζεδάκης Μ., & Χατζάκης Π. (2021). Κλιματική αλλαγή και δραστηριότητες στην τάξη μας. Open Schools Journal for Open Science, 4(1). https://doi.org/10.12681/osj.26509
- Issue
- Vol. 4 No. 1
- Section
- Greece
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution licence that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to a repository), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).