ΤΑ ΧΗΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ ΤΗΛΕΦΩΝΩΝ
Abstract
Οι ερευνητικές εργασίες των μαθητών στο πλαίσιο του μαθήματος της Χημείας της Β΄ γυμνασίου, σχεδιάστηκαν και υλοποιήθηκαν με εναρκτήριο αντικείμενο μελέτης τα χημικά στοιχεία στα κινητά τηλέφωνα. Εφαρμόστηκε το μοντέλο της ενημερωμένης δράσης μέσω έρευνας στο διαδίκτυο και στην κοινότητα αλλά και η γνωστική στήριξη από την εκπαιδευτικό όπου ζητήθηκε. Η παρουσίαση της εργασίας στην τάξη αποσκοπούσε στην ευαισθητοποίηση των ομότιμων απέναντι σε θέματα ατομικής, κοινωνικής και περιβαλλοντικής ευημερίας που άπτονται του κύκλου ζωής των κινητών τηλεφώνων. Οι μαθητές αποτίμησαν την αναγκαιότητα της γνώσης πριν τη δράση, της δράσης για την ενίσχυση της ευαισθητοποίησης καθώς και του αυτοκατευθυνόμενου ακτιβισμού. Συντονισμένες προτάσεις προς αυτό τον προσανατολισμό θα βοηθήσουν τους μαθητές να κάνουν τη διαφορά στον κόσμο του 21ου αιώνα.
Article Details
- How to Cite
-
Konianos, I., Koutsoupia, M., Michailidis, M., Pnagiotopoulos, P., & Giallousi, M. (2022). ΤΑ ΧΗΜΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΩΝ ΚΙΝΗΤΩΝ ΤΗΛΕΦΩΝΩΝ. Open Schools Journal for Open Science, 5(2). https://doi.org/10.12681/osj.30306
- Section
- Greece
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution licence that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to a repository), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).