Όμιλος «Σύνδεση Εκπαίδευσης & Εργασίας» , Πρότυπο Γενικό Λύκειο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης
Abstract
Οι εργασίες αυτού του τεύχους είναι αποτελέσμα των δραστηριοτήτων των μαθητών/ τριών του Ομίλου «Σύνδεσης Εκπαίδευσης & Εργασίας», που υλοποιήθηκε στο Πρότυπο Γενικό Λύκειο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης, το σχολικό έτος 2021-22, με υπεύθυνη εκπαιδευτικό την Μαθηματικό (M.Sc, M.ed) κα Αργύρη Παναγιώτα, σε συνεργασία με το Παιδαγωγικό Τμήμα Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, το Σύνδεσμο Αποφοίτων της Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης, το Σύλλογο Γονέων & Κηδεμόνων Λυκείου Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης και υπό την Αιγίδα του Δήμου Νέας Σμύρνης.
Η συγγραφή των θεμάτων αυτών των ερευνητικών εργασιών είναι αποτέλεσμα της αξιοποίηση των εμπειριών, των γνώσεων, των στάσεων και των δεξιοτήτων που αναπτύχθηκαν από την αλληλεπίδραση με τα επαγγελματικά ζητήματα των χώρων εργασίας, όπου οι μαθητές/τριες πραγματοποίησαν εκπαιδευτικές επισκέψεις. Μέσα από την βιβλιογραφική επισκόπηση κοινωνικών, πολιτικών και επιστημονικών ερευνητικών μελετών περιλαμβάνονται θέματα από διαφορετικά πεδία επαγγελματικής σταδιοδρομίας. Αναλυτικότερα, ζητήματα από τον Τομέα Υγείας περιλαμβάνουν τη χρήση θεμελιωδών μαθηματικών γνώσεων για την κατανόηση των ιδιοτήτων του ανθρώπινου γενετικού υλικού, την ανάλυση των τεχνικών αντιμετώπισης του καρκίνου του πνεύμονα με τη χρήση της νανοτεχνολογίας, αλλά και την χρήση της θεωρίας των πιθανοτήτων στην διάγνωση των αποτελεσμάτων της μαστογραφίας. Οι ψυχικές επιπτώσεις της πανδημίας, αλλά και η διαχείριση του άγχους εντάσσονται στο πεδίο των ανθρωπιστικών/ κοινωνικών επιστημών και στην προσομοίωση του ρόλου του επαγγελματία ψυχολόγου. Στο πεδίο αυτό αναλύεται και η επιστήμη της εγκληματολογίας. Η δωρεά οργάνων και οι μεταμοσχεύσεις είναι ένα ζήτημα από το πεδίο διαχείρισης των πολιτικών επιστημών. Το ενδιαφέρον ενασχόλησης με το επαγγελατικό πεδίο της Φυσικής περιλαμβάνει την εργασία για την εξέταση των πειραμάτων ATLAS και CMS στον LHC του CERN. Τέλος, το επαγγελματικό της αρχιτεκτονική συνδέεται με τον τομέα των φυσικών καταστροφών και της αντισεισμικότητας καθώς και τους τρόπους με τους οποίους μπορεί να επιτευχθεί ένας αντισεισμικός μηχανισμός.
Article Details
- How to Cite
-
Argyri, P. (2022). Όμιλος «Σύνδεση Εκπαίδευσης & Εργασίας» , Πρότυπο Γενικό Λύκειο Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης . Open Schools Journal for Open Science, 5(1). https://doi.org/10.12681/osj.31489
- Section
- Greece
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution licence that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to a repository), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).