Δέρμα και pH
Abstract
Η παρούσα ερευνητική εργασία πραγματοποιήθηκε από μαθητές της Γ’ Γυμνασίου στο πλαίσιο του μαθήματος της Χημείας (2019-2020), με σκοπό να γνωρίσουν οι ίδιοι και να ευαισθητοποιήσουν την σχολική κοινότητα για τις καθημερινές πρακτικές που σχετίζονται με την υγεία και την προστασία του δέρματος. Βασικοί τομείς της έρευνας υπήρξαν: 1) η δομή και οι λειτουργίες του δέρματος καθώς και το pH του, 2) η χημική σύσταση, τα χημικά πρόσθετα και οι συνέπειες των διαφόρων συναφών με το δέρμα προϊόντων στο pH του, 3) οι καταναλωτικές συνήθειες στην αγορά προϊόντων για το δέρμα. Ειδικότερα, διερεύνησαν τα αρωματικά σαπούνια, αυτά που «σκοτώνουν τα πάντα», καθώς και τα αντισηπτικά λόγω της επικαιρότητάς τους, στην εποχή της σύγχρονης πανδημίας. Με βάση τα αποτελέσματα που προέκυψαν, συνέταξαν ένα ερω-τηματολόγιο για τη διεξαγωγή μικρής κλίμακας κοινωνική έρευνα, για να γνωρίσουν την τάση του περίγυρού τους στην κατανάλωση καλλυντικών/δερματικών προϊόντων.
Article Details
- How to Cite
-
KAGKARAS, O., ALESTAS, G., GATOS, S., & KAGKELARIS, D. (2023). Δέρμα και pH. Open Schools Journal for Open Science, 6(1). https://doi.org/10.12681/osj.31924
- Section
- Greece
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution licence that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to a repository), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).