Αρχαία Ελληνική Κληρονομιά και Σύγχρονος Ψηφιακός Κόσμος
Abstract
Ο αρχαίος ελληνικός πολιτισμός, η ελληνική αρχαιότητα αποτελεί αναμφίβολα το θεμέλιο του σύγχρονου κόσμου. Ο αρχαίος ελληνικός πολιτισμός είναι παντού γύρω μας, γιατί έχει διαμορφώσει τη σύγχρονη σκέψη στον πυρήνα της. Θεμελίωσε τον ορθολογισμό, τη φιλοσοφία, τις επιστήμες. Και όμως η ελληνική αρχαιότητα δεν είναι απλώς ο θεμελιωτής όλων αυτών των κατορθωμάτων, είναι συγχρόνως και ο μόνιμος συνομιλητής του νεότερου και σύγχρονου πολιτισμού, του ψηφιακού κόσμου. Ο ανθρωποκεντρικός και κοινωνιοκεντρικός πολιτισμός της ελληνικής αρχαιότητας αποτελεί καίριο αντίβαρο στη σύγχρονη τεχνοκρατία, καθώς θέτει στο κέντρο της προσέγγισης τον ίδιο τον άνθρωπο. Και είναι αυτό ακριβώς το μεγαλύτερο στοίχημα του σύγχρονου ψηφιακού κόσμου, να τεθεί στην υπηρεσία και στην ουσιαστική πρόοδο και ευτυχία του ανθρώπου.
Article Details
- How to Cite
-
Γεωργοπούλου Ν., Πελέκη Χ., Σούτου Α., & Φωσκίνη Α. (2022). Αρχαία Ελληνική Κληρονομιά και Σύγχρονος Ψηφιακός Κόσμος. Open Schools Journal for Open Science, 5(3). https://doi.org/10.12681/osj.32315
- Section
- Greece
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution licence that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to a repository), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).