Στρατηγικές μελέτης
Abstract
Η εργασία μας αποσκοπεί στην καταγραφή των μεθόδων που χρησιμοποιούν οι μαθητές του Λυκείου, όταν διαβάζουν για το σχολείο. Στόχος μας είναι να εντοπίσουμε τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι συνομήλικοί μας μέσω ενός ερωτηματολογίου που συμπλήρωσαν στους συμμαθητές μας. Στη συνέχεια, καταγράψαμε τα αποτελέσματα της έρευνας, στην οποία περιλαμβάνονται παράγοντες όπως το άγχος, η διαχείριση του χρόνου και η απόσπαση της προσοχής κατά τη διάρκεια της μελέτης. Με βάση τα αποτελέσματα προτείνουμε διαφορετικούς τρόπους διαβάσματος στον κάθε τύπο μαθητή. Με λίγα λόγια, η ομάδα μας στοχεύει να περιορίσει τη μόνιμη αυτή ανησυχία των μαθητών για την επιτυχία τους στις πανελλαδικές εξετάσεις και να τους προσφέρει ποικίλους τρόπους, έτσι ώστε να εξασφαλίσουν την επίτευξη των στόχων τους.
Article Details
- How to Cite
-
Ίτσιου Ί., Γονιδάκη Έ., Ιωσηφίδη Έ., & Δημητράκα Μ. (2024). Στρατηγικές μελέτης. Open Schools Journal for Open Science, 7(1). https://doi.org/10.12681/osj.36482
- Section
- Greece
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution licence that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to a repository), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).