Sonar Hat: Μια κατασκευή για άτομα με προβλήματα όρασης
Abstract
Η τεχνολογική ανάπτυξη που χαρακτηρίζει την εποχή μας, παρέχει τα μέσα ώστε τόσο οι δημόσιοι όσο και οι ιδιωτικοί χώροι να είναι προσβάσιμοι στα Άτομα με Αναπηρίες (ΑμεΑ). Το σχολείο μας, εκπονεί προγράμματα για την προσβασιμότητα, με σκοπό την αποδοχή της διαφορετικότητας και την ευαισθητοποίηση σχετικά με τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν οι συνάνθρωποί μας με κάποιο είδος αναπηρίας. Αποφασίσαμε να ασχοληθούμε με τη σχεδίαση και υλοποίηση μιας κατασκευής, η οποία μπορεί να βοηθήσει άτομα με προβλήματα όρασης. Το σχέδιο που θα εκπονηθεί είναι μια κατασκευή με Arduino, που προσαρμόζεται σε καπέλο τύπου Jockey και δίνει σήμα δόνησης όταν υπάρχει κάποιο εμπόδιο στο πεδίο εμβέλειας των αισθητήρων απόστασης. Το κύκλωμα θα προσαρμοστεί σε θήκη τοποθετημένη επάνω σε στεφάνη που θα σχεδιαστεί στο πρόγραμμα τρισδιάστατης σχεδίασης TinkerCAD και θα εκτυπωθεί σε 3D εκτυπωτή. Στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται το πρώτο στάδιο του πονήματος, δηλαδή η σχεδίαση. Η κατασκευή έπεται και θα παρουσιαστεί μελλοντικά.
Article Details
- How to Cite
-
Ευαγγελίδη Α. Μ., Μακρή Ά. Μ., Μακρύγιαννης Α., Τσικρικάς Θ., Χατζημιχαήλ Θ., Επιβλέπων εκπαιδευτικός Κ. Α., Επιβλέπουσα εκπαιδευτικός Μ. Ά., & Επιβλέπων εκπαιδευτικός Κ. Ε. (2025). Sonar Hat: Μια κατασκευή για άτομα με προβλήματα όρασης. Open Schools Journal for Open Science, 8(1). https://doi.org/10.12681/osj.43633
- Section
- Greece

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution licence that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to a repository), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).