Φαγιούμ, Αίγυπτος: απολιθώματα φαλαινών στην έρημο μαρτυρούν ένα εξελικτικό βήμα.
Abstract
Η ανακάλυψη απολιθωμάτων φαλαινών στην Κοιλάδα των Φαλαινών (Wadi Al Hitan στα αραβικά) στην έρημο νοτιοδυτικά του Καΐρου παρέχει σημαντικές μαρτυρίες για τα εξελικτικά βήματα από τα αρχαιοκήτη του Ηωκαίνου στις φάλαινες της σημερινής εποχής.
Η εισήγηση αυτή αποπειράται τη διερεύνηση της σύνδεσης των περιβαλλοντικών συνθηκών και των εξελικτικών βημάτων.
Ανατρέχοντας στην υπάρχουσα βιβλιογραφία θα παρουσιάσουμε στοιχεία για την εξελικτική πορεία των φαλαινών. Επίσης, μετά από επίσκεψη στην Κοιλάδα των Φαλαινών θα παρουσιάσουμε τον μοναδικό αυτό χώρο, ο οποίος, από το 2005, συγκαταλέγεται στα Μνημεία Παγκόσμιας Κληρονομιάς της UNESCO.
Article Details
- How to Cite
-
Άμπντελ Μ., Γκέργκες Σ., Τσιλιγκάκης Κ., Επιβλέπουσα εκπαιδευτικός Α. Γ., Επιβλέπουσα εκπαιδευτικός Γ. Γ., Επιβλέπων εκπαιδευτικός Τ. Α., & Επιβλέπων εκπαιδευτικός Τ. Θ. (2025). Φαγιούμ, Αίγυπτος: απολιθώματα φαλαινών στην έρημο μαρτυρούν ένα εξελικτικό βήμα. Open Schools Journal for Open Science, 8(1). https://doi.org/10.12681/osj.43641
- Section
- Greece

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution licence that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to a repository), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).