Συλλογή και επεξεργασία καιρικών δεδομένων με χρήση Arduino
Abstract
Η παρούσα εργασία αφορά τη συλλογή, καταγραφή και παρουσίαση καιρικών δεδομένων από μαθητές με δύο τρόπους. Ο πρώτος με κλασικά όργανα μέτρησης και ο δεύτερος με τη χρήση Arduino με χρήση αισθητήρων.Το ερευνητικό ερώτημα αφορά τη σύγκριση των δύο μεθόδων ως προς την αξιοπιστία .Οι μαθητές συλλέγουν δεδομένα αξιοποιώντας όργανα μέτρησης στην περιοχή της Νέας Σμύρνης Αττικής. Χρησιμοποιείται θερμόμετρο υδραργύρου και ηλεκτρονικό υγρόμετρο. Επίσης καταγράφονται ημέρες με βροχόπτωση, ηλιοφάνεια, νεφοκάλυψη και χιονόπτωση. Τα αποτελέσματα παρουσιάζονται σε μορφή διαγράμματος με το εργαλείο excel. Στη δεύτερη μέθοδο αξιοποιείται η πλακέτα Arduino Uno. Για την ακρβέστερη καταγραφή και περαιτέρω σύγκριση αξιοποιούνται δύο πλακέτες με αισθητήρες θερμοκρασίας, υγρασίας και βροχόπτωσης. Οι πληροφορίες αποθηκεύονται και προβάλλονται σε συνδεδεμένο υπολογιστή και σε οθόνη lcd, όπου αποθηκεύονται σε πίνακα
Article Details
- How to Cite
-
Κράνης - Μπακόπουλος Δ., Κοντοσφύρης Ε., Κουτσούρης Α., Μπεθάνης Θ., Παπαδόπουλος Σ., Παντελαίος Μ., Παππάς Α., Τουμπανιάρης Γ., Επιβλέπουσα εκπαιδευτικός Ο. Τ., & Επιβλέπων εκπαιδευτικός Π. Δ. (2025). Συλλογή και επεξεργασία καιρικών δεδομένων με χρήση Arduino. Open Schools Journal for Open Science, 8(1). https://doi.org/10.12681/osj.43642
- Section
- Greece

This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution licence that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to a repository), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
Authors are permitted and encouraged to post their work online prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).