Οι μαθητές ως δημιουργοί Επαυξημένης Πραγματικότητας (AR). Χρήση της AR στον Ιστό (Web-based AR) για την παρουσίαση αξιοθέατων και σημείων ενδιαφέροντος ενός τόπου
Abstract
This paper presents a simple way for high school students to create an AR experience, by using their mobile phone or camera, image editing software, and an online AR development platform. More specifically, the students will be asked to shoot a panoramic 360o photo of a point of interest from their hometown and create an AR application, which will project this panorama onto user’s environment enriched with some informative data. This paper also compares the technologies of stand-alone AR applications and web-based AR applications, introduces four of the most known web AR platforms, and inquires if they are suitable for this purpose. Finally, the development process is presented, using the web-based platform Blippar.
Article Details
- How to Cite
-
Margaritis, G., & Siakas, S. (2023). Οι μαθητές ως δημιουργοί Επαυξημένης Πραγματικότητας (AR).: Χρήση της AR στον Ιστό (Web-based AR) για την παρουσίαση αξιοθέατων και σημείων ενδιαφέροντος ενός τόπου. Open Journal of Animation, Film and Interactive Media in Education and Culture [AFIMinEC], 4(1). https://doi.org/10.12681/afiinmec.34492
- Section
- Articles
- Οι Συγγραφείς διατηρούν τα Πνευματικά Δικαιώματα και χορηγούν στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης ενώ ταυτόχρονα τα πνευματικά δικαιώματα της εργασίας προστατεύονται σύμφωνα με την Creative Commons Attribution License που επιτρέπει σε τρίτους - αποδέκτες της άδειας να χρησιμοποιούν την εργασία όπως θέλουν με την προϋπόθεση της διατήρησης των διατυπώσεων που προβλέπονται στην άδεια σχετικά με την αναφορά στον αρχικό δημιουργό και την αρχική δημοσίευση σε αυτό το περιοδικό.
- Οι Συγγραφείς μπορούν να συνάπτουν ξεχωριστές, και πρόσθετες συμβάσεις και συμφωνίες για την μη αποκλειστική διανομή της εργασίας όπως δημοσιεύτηκε στο περιοδικό αυτό (π.χ. κατάθεση σε ένα ακαδημαϊκό καταθετήριο ή δημοσίευση σε ένα βιβλίο), με την προϋπόθεση της αναγνώρισης και την αναφοράς της πρώτης δημοσίευσης σε αυτό το περιοδικό.