Students as creators of Augmented Reality (AR). The use of Web-based AR as a means of presenting landmarks and points of interest. Χρήση της AR στον Ιστό (Web-based AR) για την παρουσίαση αξιοθέατων και σημείων ενδιαφέροντος ενός τόπου


Georgios Margaritis
Spyros Siakas
Abstract

Η εργασία παρουσιάζει έναν απλό τρόπο με τον οποίο μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορούν να δημιουργήσουν μία εμπειρία AR, χρησιμοποιώντας το κινητό τους τηλέφωνο ή φωτογραφική μηχανή, επεξεργασία εικόνας, και μία πλατφόρμα ανάπτυξης AR. Πιο συγκεκριμένα, οι μαθητές θα κληθούν να τραβήξουν μία πανοραμική εικόνα 360ο ενός αξιοθέατου της περιοχής τους, και στη συνέχεια να δημιουργήσουν μία εφαρμογή AR, η οποία θα παρουσιάζει το πανόραμα στο περιβάλλον του χρήστη εμπλουτισμένο και με άλλα πληροφοριακά στοιχεία. Αφού γίνει μία σύντομη παρουσίαση και σύγκριση των αυτόνομων εφαρμογών AR και των εφαρμογών AR στον Ιστό (Web AR), παρουσιάζονται οι πιο βασικές πλατφόρμες ανάπτυξης Web AR και εξετάζεται κατά πόσο είναι κατάλληλες για την ανάπτυξη της εν λόγω εφαρμογής. Στη συνέχεια παρουσιάζεται η διαδικασία ανάπτυξης της εφαρμογής με την web-based πλατφόρμα Blippar.

Article Details
  • Sezione
  • Articles
Downloads
I dati di download non sono ancora disponibili.
Riferimenti bibliografici
rat Akçayır, Gökçe Akçayır. (2017). Advantages and challenges associated with augmented reality for education: A systematic review of the literature. Educational Research Review, Volume 20, 2017, Pages 1-11. https://doi.org/10.1016/j.edurev.2016.11.002.
Childs Elizabeth, Mohammad Ferzam, Stevens Logan, Burbelo Hugo, Awoke Amanuel, Rewkowski Nicholas, Manocha Dinesh. (2021). An Overview of Enhancing Distance Learning Through Augmented and Virtual Reality Technologies. IEEE transactions on visualization and computer graphics. 2023 Apr 10;PP. https://doi.org/10.1109/tvcg.2023.3264577
Eulalia Rodríguez Fino, Jorge Martín-Gutiérreza, M. Dolores Meneses Fernández, Enrique Armas Davara. (2013) Interactive Tourist Guide: Connecting Web 2.0, Augmented Reality and QR Codes. Procedia Computer Science. Volume 25, 2013, Pages 338-344 https://doi.org/10.1016/j.procs.2013.11.040
Jesús López-Belmonte, Antonio-José Moreno-Guerrero, Juan-Antonio López-Núñez & Francisco-Javier Hinojo-Lucena (2020)
Augmented reality in education. A scientific mapping in Web of Science. Interactive Learning Environment. https://doi.org/10.1080/10494820.2020.1859546
X. Qiao, P. Ren, S. Dustdar, L. Liu, H. Ma and J. Chen, "Web AR: A Promising Future for Mobile Augmented Reality—State of the Art, Challenges, and Insights," in Proceedings of the IEEE, vol. 107, no. 4, pp. 651-666, April 2019, https://doi.org/10.1109/JPROC.2019.2895105
AR Insider (2019, September 25). A Year in Web AR https://arinsider.co/2019/09/25/a-year-in-web-ar/
Medium.com (2021, April 1). Web vs App (AR edition) https://medium.com/agora-io/web-vs-app-ar-edition-d9aafe988ba2
Medium.com (2020, February 13). Building in AR: Some basics and where to start https://arvrjourney.com/building-ar-where-to-start-6611b3dca51f
Conway, B. Web AR: What It Is, How It Works, and How to Implement It. Ανακτήθηκε, Απρίλιος, 5, 2023, από https://www.vntana.com/blog/web-ar/
GravityJack.com What is WebAR? A handbook on web-based augmented reality. Ανακτήθηκε, Απρίλιος, 5, 2023, από https://gravityjack.com/webar-handbook/
Das, Ankush (2023, February 13). WebAR Explained: What it is and How it Works? https://geekflare.com/webar-explained/
Onirix.com (2022, May 31). What is Web AR and How does it Work