Students as creators of Augmented Reality (AR). The use of Web-based AR as a means of presenting landmarks and points of interest. Χρήση της AR στον Ιστό (Web-based AR) για την παρουσίαση αξιοθέατων και σημείων ενδιαφέροντος ενός τόπου
Abstract
Η εργασία παρουσιάζει έναν απλό τρόπο με τον οποίο μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης μπορούν να δημιουργήσουν μία εμπειρία AR, χρησιμοποιώντας το κινητό τους τηλέφωνο ή φωτογραφική μηχανή, επεξεργασία εικόνας, και μία πλατφόρμα ανάπτυξης AR. Πιο συγκεκριμένα, οι μαθητές θα κληθούν να τραβήξουν μία πανοραμική εικόνα 360ο ενός αξιοθέατου της περιοχής τους, και στη συνέχεια να δημιουργήσουν μία εφαρμογή AR, η οποία θα παρουσιάζει το πανόραμα στο περιβάλλον του χρήστη εμπλουτισμένο και με άλλα πληροφοριακά στοιχεία. Αφού γίνει μία σύντομη παρουσίαση και σύγκριση των αυτόνομων εφαρμογών AR και των εφαρμογών AR στον Ιστό (Web AR), παρουσιάζονται οι πιο βασικές πλατφόρμες ανάπτυξης Web AR και εξετάζεται κατά πόσο είναι κατάλληλες για την ανάπτυξη της εν λόγω εφαρμογής. Στη συνέχεια παρουσιάζεται η διαδικασία ανάπτυξης της εφαρμογής με την web-based πλατφόρμα Blippar.
Article Details
- Come citare
-
Margaritis, G., & Siakas, S. (2023). Students as creators of Augmented Reality (AR). The use of Web-based AR as a means of presenting landmarks and points of interest.: Χρήση της AR στον Ιστό (Web-based AR) για την παρουσίαση αξιοθέατων και σημείων ενδιαφέροντος ενός τόπου. Open Journal of Animation, Film and Interactive Media in Education and Culture [AFIMinEC], 4(1). https://doi.org/10.12681/afiinmec.34492
- Fascicolo
- V. 4 N. 1 (2023): afimec, main issue
- Sezione
- Articles
- Οι Συγγραφείς διατηρούν τα Πνευματικά Δικαιώματα και χορηγούν στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης ενώ ταυτόχρονα τα πνευματικά δικαιώματα της εργασίας προστατεύονται σύμφωνα με την Creative Commons Attribution License που επιτρέπει σε τρίτους - αποδέκτες της άδειας να χρησιμοποιούν την εργασία όπως θέλουν με την προϋπόθεση της διατήρησης των διατυπώσεων που προβλέπονται στην άδεια σχετικά με την αναφορά στον αρχικό δημιουργό και την αρχική δημοσίευση σε αυτό το περιοδικό.
- Οι Συγγραφείς μπορούν να συνάπτουν ξεχωριστές, και πρόσθετες συμβάσεις και συμφωνίες για την μη αποκλειστική διανομή της εργασίας όπως δημοσιεύτηκε στο περιοδικό αυτό (π.χ. κατάθεση σε ένα ακαδημαϊκό καταθετήριο ή δημοσίευση σε ένα βιβλίο), με την προϋπόθεση της αναγνώρισης και την αναφοράς της πρώτης δημοσίευσης σε αυτό το περιοδικό.