Μεθοδολογία μεταφοράς τεχνικής Stop motion animation πλαστελίνης σε 3D computer studio στo Blender με αξιοποίηση της Φωτογραμμετρίας
Abstract
This work aims to determine the methodology for transferring the Stop motion animation technique with a plasticine doll to the 3D computer studio of Blender. An important role in this process is played by the technique of Photogrammetry through which the character and environments are digitized. To achieve the above purpose, a case study of the use of Photogrammetry, the first in Greece, was utilized in the 3D animation film "Open Wings". The methodology, quality parameters and advantages were identified both in terms of transferring the digitized characters to the 3D computer studio for animation and for the creation of the sets.
Article Details
- How to Cite
-
Λαμπροπούλου Α. (2025). Μεθοδολογία μεταφοράς τεχνικής Stop motion animation πλαστελίνης σε 3D computer studio στo Blender με αξιοποίηση της Φωτογραμμετρίας. Open Journal of Animation, Film and Interactive Media in Education and Culture [AFIMinEC], 6(3). https://doi.org/10.12681/afiinmec.41814
- Section
- Εφαρμοσμένο μέρος (Practice)
- Οι Συγγραφείς διατηρούν τα Πνευματικά Δικαιώματα και χορηγούν στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης ενώ ταυτόχρονα τα πνευματικά δικαιώματα της εργασίας προστατεύονται σύμφωνα με την Creative Commons Attribution License που επιτρέπει σε τρίτους - αποδέκτες της άδειας να χρησιμοποιούν την εργασία όπως θέλουν με την προϋπόθεση της διατήρησης των διατυπώσεων που προβλέπονται στην άδεια σχετικά με την αναφορά στον αρχικό δημιουργό και την αρχική δημοσίευση σε αυτό το περιοδικό.
- Οι Συγγραφείς μπορούν να συνάπτουν ξεχωριστές, και πρόσθετες συμβάσεις και συμφωνίες για την μη αποκλειστική διανομή της εργασίας όπως δημοσιεύτηκε στο περιοδικό αυτό (π.χ. κατάθεση σε ένα ακαδημαϊκό καταθετήριο ή δημοσίευση σε ένα βιβλίο), με την προϋπόθεση της αναγνώρισης και την αναφοράς της πρώτης δημοσίευσης σε αυτό το περιοδικό.