Μεθοδολογία μεταφοράς τεχνικής Stop motion animation πλαστελίνης σε 3D computer studio στo Blender με αξιοποίηση της Φωτογραμμετρίας


Αναστασία Λαμπροπούλου
Abstract

Η παρούσα εργασία έχει σκοπό να προσδιοριστεί η μεθοδολογία μεταφοράς τη τεχνικής Stop motion animation με κούκλα πλαστελίνης στο 3D computer studio του Blender. Σημαντικό ρόλο στη διαδικασία αυτή παίζει η τεχνική της Φωτογραμμετρίας μέσω της οποίας γίνεται η ψηφιοποίηση των χαρακτήρων πλαστελίνης αλλά και περιβαλλόντων. Για να επιτευχθεί ο παραπάνω σκοπός χρησιμοποιήθηκε μια μελέτη περίπτωσης αξιοποίησης της Φωτογραμμετρίας, η πρώτη στην Ελλάδα , στην ταινία 3D animation «Ανοιχτά Φτερά». Προσδιορίστηκε η μεθοδολογία, οι ποιοτικές παράμετροι και τα πλεονεκτήματα τόσο όσον αφορά στη μεταφορά των ψηφιοποιημένων χαρακτήρων στο 3D computer studio για την εμψύχωση όσο και για την δημιουργία των σκηνικών

Article Details
  • Rubrik
  • Εφαρμοσμένο μέρος (Practice)
Downloads
Keine Nutzungsdaten vorhanden.
Am häufigsten gelesenen Artikel dieser/dieses Autor/in