«Το animation ως εκπαιδευτικό εργαλείο στο πλαίσιο των Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων»
Resumen
Στην παρούσα εισήγηση παρουσιάζεται ο ρόλος του animation ως εκπαιδευτικού εργαλείου στο πλαίσιο υλοποίησης των Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων (Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας και Πολιτιστικών Θεμάτων). Με αφορμή επιμορφωτικό πρόγραμμα για τους εκπαιδευτικούς, με θέμα την αξιοποίηση της τεχνικής του animation στο πλαίσιο της Εκπαίδευσης για την Αειφορία, το οποίο υλοποιήθηκε από τη Δ/νση Π.Ε. Γ΄ Αθήνας, σε συνεργασία με το Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας του Παν/μίου Δυτικής Αττικής, διατυπώνονται σκέψεις και προτάσεις αναφορικά με τη δημιουργική αξιοποίηση του animation στην εκπαιδευτική διαδικασία γενικότερα και στο πλαίσιο των Σχολικών Δραστηριοτήτων ειδικότερα.
Article Details
- Cómo citar
-
Πήλιουρας Π., Νιάρχου Ε., & Μαγαλιού Μ. (2020). «Το animation ως εκπαιδευτικό εργαλείο στο πλαίσιο των Προγραμμάτων Σχολικών Δραστηριοτήτων». Open Journal of Animation, Film and Interactive Media in Education and Culture [AFIMinEC], 1(1). https://doi.org/10.12681/afimec.24403
- Número
- Vol. 1 Núm. 1 (2020): AFIMEC
- Sección
- Articles
Οι Συγγραφείς που δημοσιεύουν εργασίες τους σε αυτό το περιοδικό συμφωνούν στους παρακάτω όρους:
- Οι Συγγραφείς διατηρούν τα Πνευματικά Δικαιώματα και χορηγούν στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης ενώ ταυτόχρονα τα πνευματικά δικαιώματα της εργασίας προστατεύονται σύμφωνα με την Creative Commons Attribution License που επιτρέπει σε τρίτους - αποδέκτες της άδειας να χρησιμοποιούν την εργασία όπως θέλουν με την προϋπόθεση της διατήρησης των διατυπώσεων που προβλέπονται στην άδεια σχετικά με την αναφορά στον αρχικό δημιουργό και την αρχική δημοσίευση σε αυτό το περιοδικό.
- Οι Συγγραφείς μπορούν να συνάπτουν ξεχωριστές, και πρόσθετες συμβάσεις και συμφωνίες για την μη αποκλειστική διανομή της εργασίας όπως δημοσιεύτηκε στο περιοδικό αυτό (π.χ. κατάθεση σε ένα ακαδημαϊκό καταθετήριο ή δημοσίευση σε ένα βιβλίο), με την προϋπόθεση της αναγνώρισης και την αναφοράς της πρώτης δημοσίευσης σε αυτό το περιοδικό.
Descargas
Los datos de descargas todavía no están disponibles.
Citas
Bruner, J. (1966). Toward a Theory of Instruction.Cambridge, Massachusetts: Harvard University Press. Λιοναράκης, Α. (2001). Ανοιχτή και εξ αποστάσεως πολυμορφική εκπαίδευση. Προβληματισμοί για μια ποιοτική προσέγγιση σχεδιασμού διδακτικού υλικού. Στο Α. Λιοναράκης (επιμ.), Απόψεις και Προβληματισμοί για την Ανοιχτή και εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση(σσ.: 33-52). Αθήνα: Προπομπός.
Ματσαγγούρας, Η. (1994). Στρατηγικές Διδασκαλίας: Από την Πληροφόρηση στην Κριτική Σκέψη.Αθήνα: Gutenberg.Μούρη, Ε. (2004). Frame by Frame,Αθήνα: Nexus Publications S.A.Piliouras, P., Siakas, S., Seroglou, F. (2011). Pupils produce their Own Narratives Inspired by the History of Science: Animation Movies Concerning the Geocentric-Heliocentric Debate. Science & Education(20)7,pp. 761-795.Roth, W.-M. (1998). Designing communities.Dordrecht, Netherlands: Kluwer Academic Publishing.Σιάκας, Σ. (2006). Η μεθοδολογία ανάπτυξης ενός animationεκπαιδευτικού project.Φεστιβάλ ταινιών μικρού μήκους Δράμας. Σιάκας, Σ. (2016). Το Animationως Εργαλείο Μάθησης: Μεθοδολογία και Εφαρμογές του Animationστην Εκπαίδευση. Αθήνα: Νεανικό Πλάνο.Σιάκας, Σ. & Γκούσιος, Χ. (2016). Το AnimationΕκπαίδευση: Η περίπτωση ενός σχολικού βιωματικού εργαστηρίου για τη δημιουργία από τους μαθητές ενός επίκαιρου κοινωνικού μηνύματος. Open Education-The Journal for Open and Distance Education and Education Technology, Speicial Edition on School Distance Education, 12(2), PP. 165-177. Σιάκας Σ. Σόκαλη Τζ. (2011). Animationκαι ανάπτυξη δημιουργικότητας στη Μουσική αγωγή. Η διαδικασία δημιουργίας animationστη διδασκαλία ενός παραδοσιακού τραγουδιού. Διεθνές Συνέδριο για την Ανοικτή & εξ' Αποστάσεως Εκπαίδευση, 6,.Υ.ΠΑΙ.Θ. (2018). Υπ. Αριθμ.: 212004/Δ7/07-12-2018 Εγκύκλιοςτου Υ.ΠΑΙ.Θ. με θέμα: «ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ (Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Αγωγής Υγείας, Πολιτιστικών Θεμάτων)ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2018-2019.Vygotsky, L. S. (1978). Mind and society: The development of higher mental processes.Cambridge: Harvard University Press