Από την εκπαίδευση στην αμειβόμενη εργασία: Εμπειρική διερεύνηση της εργασιακής ένταξης των νέων στην Ελλάδα
Abstract
Το άρθρο διερευνά εμπειρικά, στα πλαίσια μιας μακροοικονομικής δυναμικής προσέγγισης, τη μετάβαση των νέων από την εκπαίδευση στην εργασία στην Ελλάδα. Εξετάζονται η πορεία των αποφοίτων του έτους 1999 στην αγορά εργασίας ανά εκπαιδευτικό επίπεδο και φύλο και οι δυσκολίες ένταξης και σταθεροποίησής τους στην απασχόληση την περίοδο 2000-2005. Στη συνέχεια, διερευνώνται οι επιπτώσεις της οικονομικής συγκυρίας στην εργασιακή ένταξη των αποφοίτων, μέσω της σύγκρισης των επιδόσεων των σειρών των ετών
1994, 1996, 1998, 2000 και 2002, ένα, τρία και πέντε έτη μετά την αποφοίτηση. Το άρθρο χρησιμοποιεί μία πρωτότυπη μεθοδολογία, που συνίσταται στην κατασκευή “οιονεί πάνελ” και επιτρέπει την παρακολούθηση της εξέλιξης βασικών μεγεθών, όπως τα ποσοστά συμμετοχής, απασχόλησης και ανεργίας, όπως και τα ποσοστά σταθερής μισθωτής απασχόλησης και αυτοαπασχόλησης.
Article Details
- Zitationsvorschlag
-
Καραμεσίνη Μ. (2016). Από την εκπαίδευση στην αμειβόμενη εργασία: Εμπειρική διερεύνηση της εργασιακής ένταξης των νέων στην Ελλάδα. Social Cohesion and Development, 1(1), 67–84. https://doi.org/10.12681/scad.9004
- Ausgabe
- Bd. 1 Nr. 1 (2006)
- Rubrik
- Articles
Dieses Werk steht unter der Lizenz Creative Commons Namensnennung - Nicht-kommerziell - Weitergabe unter gleichen Bedingungen 4.0 International.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution Non-Commercial License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (preferably in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).