| More

Το καταναλωτικό βίωμα στους σύγχρονους εμπορικούς πολυχώρους: τελεστική αναπαραγωγή και η ταυτότητα του καταναλωτή

Views: 363 Downloads: 688
Δημήτρης Λάλλας
Δημήτρης Λάλλας

Περίληψη


Στο άρθρο αυτό διερευνάται η σχέση της νέας μορφής εμπειρίας που προωθείται και αναζητείται στους σύγχρονους εμπορικούς πολυχώρους, τύπου mall, και του ίδιου του εμπορευματικού περιβάλλοντος. Η ασφαλής, προβλέψιμη και πλούσια σε εμπορευματικές και θεαματικές αναφορές και πρακτικές εμπειρία σε αυτά τα περιβάλλοντα φαίνεται να αποτελεί «υλικό» διαχείρισης μιας τελεστικής πράξης. Τα malls ως χώροι τελετουργίας, ως πεδία επιτέλεσης ρόλων και ως «συμβολικοί διαμεσολαβητές» φιλοξενούν, ευνοούν και ενεργοποιούν στον εσωτερικό, αυτάρκη μικρόκοσμό τους τελέσεις που αποδίδουν στους καταναλωτές-επισκέπτες-μυημένους την ταυτότητα του «επαρκούς καταναλωτή».

 


Λέξεις κλειδιά


κατανάλωση; shopping malls; τελετουργίες της κατανάλωσης; τελέσεις της καθαρότητας; ταυτότητα του καταναλωτή

Πλήρες Κείμενο:

PDF

Εισερχόμενη Αναφορά

  • Δεν υπάρχουν προς το παρόν εισερχόμενες αναφορές.


Creative Commons License
Η χρήση του περιεχομένου καθορίζεται από την άδεια Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.