Εκπαιδευτικές ανάγκες και επιμόρφωση των μελών του γυναικείου αγροτοτουριστικού συνεταιρισμού νοτιοχώρων Χίου: μια επιτόπια έρευνα
Abstract
Η εργασία αυτή αναφέρεται στα αποτελέσματα μιας έρευνας, η οποία πραγματοποιήθηκε στη Χίο το καλοκαίρι του 1990 και είχε ως αντικείμενο μελέτης το Γυναικείο Αγροτοτουριστικό Συνεταιρισμό Νοτιοχώρων. Αντικειμενικός της σκοπός είναι:
(α) να μελετήσει τα ατομικά, οικογενειακά και κοινωνικά στοιχεία των γυναικών-μελών του συνεταιρισμού με κεντρικό άξονα το επίπεδο εκπαίδευσης-επιμόρφωσής τους και τις εκπαιδευτικές ανάγκες και επιθυμίες τους,
(β) να διερευνήσει τα λειτουργικά και εκπαιδευτικά προβλήματα του συγκεκριμένου συνεταιρισμού
(γ) να κάνει διαπιστώσεις σχετικά με τη στάση των μελών απέναντι στο συνεταιρισμό και στο συνεταιριστικό κίνημα,
(δ) να σχολιάσει την επίδραση που άσκησε μέχρι σήμερα ο συνεταιρισμός στη ζωή των γυναικών-μελών του και
(ε) να προτείνει μέτρα επίλυσης των εμφανιζόμενων προβλημάτων.
Article Details
- How to Cite
-
Παπαδάκη-Κλαυδιανού Α., & Γιασεμή Ε. (1991). Εκπαιδευτικές ανάγκες και επιμόρφωση των μελών του γυναικείου αγροτοτουριστικού συνεταιρισμού νοτιοχώρων Χίου: μια επιτόπια έρευνα. The Greek Review of Social Research, 83, 3–31. https://doi.org/10.12681/grsr.596
- Issue
- 1991: 83
- Section
- Articles
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution Non-Commercial License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (preferably in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).