Η αξιολόγηση της σχολικής επίδοσης του μαθητή ως προϋπόθεση για τη διερεύνηση της σχέσης του ρόλου του εκπαιδευτικού με το μάθημα των θρησκευτικών


Σύρμω Βαϊραμίδου-Δημοπούλου
Abstract

Ο σκοπός της ερευνητικής μελέτης είναι να παρουσιάσει τη λειτουργικότητα της
σχέσης της αξιολόγησης της σχολικής επίδοσης του μαθητή με τη διδασκαλία του
μαθήματος των θρησκευτικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση. Θεωρώντας βασικό
συντελεστή αυτής της σχέσης τον εκπαιδευτικό, διερευνήσαμε την απόδοση του
ρόλου του στο συγκεκριμένο μάθημα ως παιδαγωγού και ως ορθόδοξου χριστιανού.
Η μελέτη αναπτύσσεται σε τρία στάδια: ϊ) στο θεωρητικό πλαίσιο της έρευνας,
η) στη μεθοδολογία της και iii) στα αποτελέσματα-γενικά συμπεράσματα, που
απορρέουν από αυτήν.

Article Details
  • Section
  • Articles
Downloads
Download data is not yet available.