Το διαδίκτυο και οι φοιτητές των Αθηνών
Abstract
Στο κείμενο αυτό παρουσιάζεται η έρευνα που πραγματοποιήθηκε τον Μάρτιο του 2001 και η οποία επικεντρώθηκε στα κίνητρα που παρωθούν τους φοιτητές των Πανεπιστημίων των Αθηνών να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο, στη διάρκεια χρήσης, στους τρόπους, καθώς και τους λόγους χρήσης του διαδικτύου. Επιπλέον, εξετάσθηκαν θέματα, πέραν των επικοινωνιακών αναγκών που ικανοποιούνται από τη χρήση του Ίντερνετ, όπως: η γνώση τους για το συγκεκριμένο μέσο και τις τεχνολογίες που συνδέονται με αυτό, οι προσδοκίες τους από τη χρήση του νέου μέσου, η έκθεση τους στις διαδικτυακές πύλες, καθώς και η δυνάμει κατανάλωση τους από τις αμφίδρομες υπηρεσίες, όπως το ηλεκτρονικό εμπόριο, που προσφέρει το Ίντερνετ στους χρήστες του. Εξίσου ενδιέφερε να διαγνωσθούν οι λόγοι για τους οποίους φοιτητές και φοιτήτριες δεν έχουν χρησιμοποιήσει το διαδίκτυο έως τώρα. Η γενική εικόνα που συνάγεται από τα στοιχεία της έρευνας είναι ότι οι φοιτητές των πανεπιστημιακών σχολών της Αθήνας βρίσκονται σε ένα πρώτο στάδιο εξοικείωσης με το νέο αυτό μέσο.
Article Details
- How to Cite
-
Παπαθανασόπουλος Σ., & Αρμενάκης Α. (2002). Το διαδίκτυο και οι φοιτητές των Αθηνών. The Greek Review of Social Research, 108, 189–205. https://doi.org/10.12681/grsr.9069
- Issue
- 2002: 108-109 Β'-Γ'
- Section
- Articles
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution Non-Commercial License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (preferably in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).