Νόημα και εργασία στην ύστερη νεωτερικότητα: Ο ρόλος της εκπαίδευσης και του πολιτισμού της εικόνας
Abstract
Στην εργασία, η οποία βασίζεται σε εμπειρική διερεύνηση και ανάλυση των μικρών αγγελιών μέσω των οποίων οι επιχειρήσεις αναζητούν προσωπικό και των ερωτηματολογίων συνέντευξης του προσωπικού, τεκμηριώνεται ότι όσο περισσότερο επικρατεί η συμβολική αξία στα αγαθά που αυτές παράγουν, τόσο περισσότερο τα ουσιαστικά προσόντα που οι ίδιες εταιρείες ζητούν σε πρώτη προτεραιότητα από τα υποψήφια μέλη του προσωπικού τους δεν παρέχονται από την τυπική εκπαίδευση, αλλά αποκτώνται κατά την ευρύτερη διαδικασία της κοινωνικοποίησης, στην οποία κεντρικό ρόλο παίζουν τα MME. Η διαδικασία αυτή ερμηνεύεται ως στοιχείο του επαναπροσδιορισμού του νοήματος, στα πλαίσια των μεταβολών που προκαλεί η ευέλικτη εξειδίκευση στην κοινωνία, την οικονομία και τον πολιτισμό της ύστερης νεωτερικότητας.
Article Details
- How to Cite
-
Πλειός Γ. (2004). Νόημα και εργασία στην ύστερη νεωτερικότητα: Ο ρόλος της εκπαίδευσης και του πολιτισμού της εικόνας. The Greek Review of Social Research, 114, 61–87. https://doi.org/10.12681/grsr.9282
- Issue
- 2004: 114 Β'
- Section
- Articles
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Authors who publish with this journal agree to the following terms:
- Authors retain copyright and grant the journal right of first publication with the work simultaneously licensed under a Creative Commons Attribution Non-Commercial License that allows others to share the work with an acknowledgement of the work's authorship and initial publication in this journal.
- Authors are able to enter into separate, additional contractual arrangements for the non-exclusive distribution of the journal's published version of the work (e.g. post it to an institutional repository or publish it in a book), with an acknowledgement of its initial publication in this journal.
- Authors are permitted and encouraged to post their work online (preferably in institutional repositories or on their website) prior to and during the submission process, as it can lead to productive exchanges, as well as earlier and greater citation of published work (See The Effect of Open Access).