Exploring the myth of “Orpheus and Eurydice” in the classroom with the use of Inquiry Drama Method
Περίληψη
This article focuses on the dramatic exploration of the ancient Greek myth of “Orpheus and Eurydice”. Our aim is to approach issues and concepts concerning nature, man and life, with the use of appropriate drama techniques based on the Inquiry Drama method which, through critical thinking and playful, improvised and organized stage exploration, pursues self-consciousness along with the change of attitudes and behaviors for the confrontation of timeless everyday life issues.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Papadopoulos, S., & Papakosta, A. (2023). Exploring the myth of “Orpheus and Eurydice” in the classroom with the use of Inquiry Drama Method. Epistēmēs Metron Logos, (10), 48–59. https://doi.org/10.12681/eml.36262
- Ενότητα
- Φορέας Έκδοσης
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση 4.0.
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους, δίνοντας στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης.
Άρθρα που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 Non Commercial και σύμφωνα με την άδεια μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς.
Οι συγγραφείς μπορούν να καταθέσουν το άρθρο σε ιδρυματικό ή άλλο αποθετήριο ή/και να το δημοσιεύσουν σε άλλη έκδοση, με υποχρεωτική την αναφορά πρώτης δημοσίευσης στο EMΛ
Οι συγγραφείς ενθαρρύνονται να καταθέσουν σε αποθετήριο ή να δημοσιεύσουν την εργασία τους στο διαδίκτυο πριν ή κατά τη διαδικασία υποβολής και αξιολόγησής της.