Ιστορίες πρόσληψης έργων της Κρητικής Αναγέννησης. Ο Byron και η Βοσκοπούλα: Η διαιώνιση μιας παρεξήγησης
Περίληψη
BYRON AND THE RECEPTION
OF THE CRETAN PASTORAL POEM VOSKOPOULA
The Prolonging of a Misunderstanding
In this essay I will discuss whether Byron was indeed influenced by the Cretan pastoral poem Voskopoula in some cantos of his epic-satiric poem Don Juan (published in 1819), as argued by D.C. Hesseling in 1938 and by several researchers after him. This discussion stands as a starting point to analysing the reception of the literary works of the Cretan Renaissance by English scholars in the first two decades of the 19th century. In parallel, I hope that this article will shed light upon the troubling matter of the popular reception of Cretan Renaissance poetry and demotic songs by the scholars of the Enlightenment and Romanticism, which led to several misunderstandings concerning the character, origin and dissemination of Cretan Renaissance poetry in the scholars’ discourse network throughout the 19th century.
ALEXANDER KATSIGIANNIS
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Κατσιγιάννης Α. (2011). Ιστορίες πρόσληψης έργων της Κρητικής Αναγέννησης. Ο Byron και η Βοσκοπούλα: Η διαιώνιση μιας παρεξήγησης. Ο Ερανιστής, 28, 287–305. https://doi.org/10.12681/er.136
- Ενότητα
- Μελετήματα
Πνευματικά δικαιώματα
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στον ΕΡΑΝΙΣΤΗ διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους, δίνοντας στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης. Άρθρα που δημοσιεύονται στον ΕΡΑΝΙΣΤΗ μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς, χωρίς δικαίωμα τροποποίησης (δημιουργία νέου παράγωγου έργου) και με αναφορά πάντοτε στον συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση (άδεια Creative Commons 3.0). Ο Όμιλος Μελέτης του Ελληνικού Διαφωτισμού (ΟΜΕΔ) διατηρεί το δικαίωμα να δημοσιεύει, να αναπαραγάγει, να παρουσιάζει στο κοινό, να διανέμει και να χρησιμοποιεί άρθρα που δημοσιεύονται στον ΕΡΑΝΙΣΤΗ σε οποιοδήποτε μέσο και μορφή, είτε μεμονωμένα είτε ως μέρος συλλογικών έργων, για ολόκληρο το χρόνο διάρκειας προστασίας της πνευματικής ιδιοκτησίας και για όλες τις χώρες του κόσμου. Αυτό περιλαμβάνει, ενδεικτικά και όχι αποκλειστικά, το δικαίωμα δημοσίευσης των άρθρων σε τεύχη του περιοδικού Ο ΕΡΑΝΙΣΤΗΣ, αναπαραγωγής και διανομής μεμονωμένων αντιγράφων των άρθρων, αναπαραγωγής ολόκληρων των άρθρων σε άλλη έκδοση του ΟΜΕΔ, και αναπαραγωγής και διανομής των άρθρων ή περίληψης αυτών με χρήση πληροφορικού συστήματος αποθετηρίου.
Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στον ΕΡΑΝΙΣΤΗ διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους, δίνοντας στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης. Άρθρα που δημοσιεύονται στον ΕΡΑΝΙΣΤΗ μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς, χωρίς δικαίωμα τροποποίησης (δημιουργία νέου παράγωγου έργου) και με αναφορά πάντοτε στον συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση (άδεια Creative Commons 3.0). Ο Όμιλος Μελέτης του Ελληνικού Διαφωτισμού (ΟΜΕΔ) διατηρεί το δικαίωμα να δημοσιεύει, να αναπαραγάγει, να παρουσιάζει στο κοινό, να διανέμει και να χρησιμοποιεί άρθρα που δημοσιεύονται στον ΕΡΑΝΙΣΤΗ σε οποιοδήποτε μέσο και μορφή, είτε μεμονωμένα είτε ως μέρος συλλογικών έργων, για ολόκληρο το χρόνο διάρκειας προστασίας της πνευματικής ιδιοκτησίας και για όλες τις χώρες του κόσμου. Αυτό περιλαμβάνει, ενδεικτικά και όχι αποκλειστικά, το δικαίωμα δημοσίευσης των άρθρων σε τεύχη του περιοδικού Ο ΕΡΑΝΙΣΤΗΣ, αναπαραγωγής και διανομής μεμονωμένων αντιγράφων των άρθρων, αναπαραγωγής ολόκληρων των άρθρων σε άλλη έκδοση του ΟΜΕΔ, και αναπαραγωγής και διανομής των άρθρων ή περίληψης αυτών με χρήση πληροφορικού συστήματος αποθετηρίου.
Λήψεις
Τα δεδομένα λήψης δεν είναι ακόμη διαθέσιμα.