EXPERIENTIAL LEARNING: THE ROCK CYCLE IN A WORKSHOP - PRESENTATION AND EVALUATION OF THE TEACHING APPROACH
Περίληψη
Η έρευνα η οποία διεξήχθη στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού προγράμματος GEOschools για να διερευνηθεί το ενδιαφέρον μαθητών και καθηγητών όσον αφορά στις Γεωεπιστήμες στη Δευτεροβάθμια εκπαίδευση, κατέληξε στο συμπέρασμα ότι οι μαθητές και οι καθηγητές έδειξαν έντονο ενδιαφέρον και για τις στρατηγικές διδασκαλίας οι οποίες εφαρμόζονται στη διδασκαλία της Γεωλογίας. Έχοντας το συγκεκριμένο γεγονός υπ’ όψη, σχεδιάστηκε το εργαστήριο για τον Κύκλο των Πετρωμάτων, με προσομοιώσεις των φυσικών διεργασιών με τη χρήση καθημερινών αντικειμένων. Το εργαστήρι πραγματοποιήθηκε με τη βοήθεια μαθητών ή/και εκπαιδευτικών οι οποίοι αξιολόγησαν το εγχείρημα με βάση την αποτελεσματικότητα στη μετάδοση γνώσης και την απόκτηση βαθύτερης κατανόησης σε μάλλον δυσνόητες έννοιες, μέσα από φύλλα αξιολόγησης.
Λεπτομέρειες άρθρου
- Πώς να δημιουργήσετε Αναφορές
-
Psychogiou, M., & Chrysostomidis, P. (2016). EXPERIENTIAL LEARNING: THE ROCK CYCLE IN A WORKSHOP - PRESENTATION AND EVALUATION OF THE TEACHING APPROACH. Δελτίο της Ελληνικής Γεωλογικής Εταιρείας, 50(1), 245–254. https://doi.org/10.12681/bgsg.11725
- Ενότητα
- Διδακτική των Γεωεπιστημών
Αυτή η εργασία είναι αδειοδοτημένη υπό το CC Αναφορά Δημιουργού – Μη Εμπορική Χρήση 4.0.
Οι συγγραφείς θα πρέπει να είναι σύμφωνοι με τα παρακάτω: Οι συγγραφείς των άρθρων που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατηρούν τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας επί των άρθρων τους, δίνοντας στο περιοδικό το δικαίωμα της πρώτης δημοσίευσης. Άρθρα που δημοσιεύονται στο περιοδικό διατίθενται με άδεια Creative Commons 4.0 Non Commercial και σύμφωνα με την οποία μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με αναφορά στο/στη συγγραφέα και στην πρώτη δημοσίευση για μη κερδοσκοπικούς σκοπούς. Οι συγγραφείς μπορούν να: Μοιραστούν — αντιγράψουν και αναδιανέμουν το υλικό με κάθε μέσο και τρόπο, Προσαρμόσουν — αναμείξουν, τροποποιήσουν και δημιουργήσουν πάνω στο υλικό.